موضوع تکراری: بحث انتخاب سرمربی تراکتور و گلایه مطهری!

موضوع تکراری: بحث انتخاب سرمربی تراکتور و گلایه مطهری!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه تراکتور اعلام کرد مسئولیت فنی این تیم به طور تمام و کمال در اختیار حمید مطهری قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بحث انتخاب سرمربی تراکتور موضوعی است که این روزها فرسایشی شده و با اینکه رسانه رسمی تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول یاد کرد و خود مطهری هم در صحبت های قبلی خود گفته به عنوان مسئول فنی در اختیار تی‌تی‌هاست اما همین عدم استفاده از لفظ سرمربی باعث شده تا اصحاب رسانه تبریزی در تمامی نشست های مربی سابق تیم ملی، موضوع انتخاب سرمربی را مطرح کنند.

پس از اینکه حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اعلام کرد که این پرسش باید از مدیران تیم طرح شود، یکی از خبرنگاران تبریزی در نشست خبری پیش از بازی امروز برابر گل‌گهر، سوال خود را چنین مطرح کرد که باتوجه به صحبت های قبلی مربی تراکتور، سوال خود را از کریم جمالی مدیر رسانه قرمزپوشان طرح می‌کند.

سوال این گونه طرح شد که ضمن احترام به مطهری، روند انتخاب سرمربی برای تراکتور به کجا رسیده و شاید پاسخ شفاف به این پرسش باعث احترام بیشتر به جایگاه مطهری هم بشود که جمالی اظهار داشت بحث انتخاب سرمربی با هماهنگی مطهری در حال پیگیری است و خود این مربی در جریان امور قرار دارد ولی مسئولیت فنی تیم به صورت تمام و کمال توسط هیات مدیره و مدیرعامل تراکتور به حمید مطهری واگذار شده است.

پاسخ مدیر رسانه تراکتور در این زمینه چنین بود: «در این خصوص مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تصمیم گیرنده است و خبری که زدیم بر این اساس است که باشگاه پیگیری لازم را انجام داده است. در عین حال آقای مطهری کاملاً در نقش سرمربی هستند و هیات مدیره و مدیرعامل اختیارات فنی را کاملاً بر عهده آقای مطهری گذاشته‌اند و این موضوع خللی در بحث فنی تیم ندارد. موضوع انتخاب سرمربی هم طبق روال قبلی در حال پیگیری است و با آقای مطهری هماهنگی وجود دارد و خود ایشان در جریان هستند. مهم حفظ تمرکز تیم برای نتیجه گیری شایسته در این مقطع است.»

البته این پرسش به نظر به مذاق حمید مطهری خوش نیامد و این سرمربی در پایان نشست خبری با کنایه‌ای به خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد. مربی تراکتور با لحنی گلایه آمیز اظهار داشت که تراکتور بازی قبلی پس از شش سال فولاد را در اهواز شکست داده ولی همچنان سوالات راجع به انتخاب سرمربی است!

1997