فرهاد مجیدی در پوستر قهرمانی العین در آسیا (عکس)

فرهاد مجیدی در پوستر قهرمانی العین در آسیا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تصویری از فرهاد مجیدی در پوستر رسمی ای اف سی برای العین که یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان است، دیده می شود.

به گزارش فوتبالی، العین امارات با حذف الهلال قدرتمند توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و حالا بنفش پوشان اماراتی این فرصت را دارند تا در نسخه فعلی لیگ قهرمانان که آخرین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد، برای دومین بار فاتح این رقابت معتبر باشگاهی در آسیا شوند.

به مناسبت برگزاری بازی فینال که فردا بین تیم های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن خواهد بود، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام اقدام به انتشار پوستر از دو تیم فینالیست کرده که تصویر فرهاد مجیدی بازیکن سابق بنفش های اماراتی در این پوستر دیده می شود.

العین در لیگ قهرمانان آسیا توانسته تا به الان سه بار به فینال برسد که یک مرتبه توانسته عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد که در تیم قهرمان اماراتی، فرهاد مجیدی، اسطوره باشگاه استقلال هم توپ می زد و توانست با بنفش پوشان فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود و در پوستری که ای اف سی منتشر کرده، تصویر این مهاجم سابق هم دیده می شود.

تیم اماراتی چهارمین فینال خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه خواهد کرد و باید دید تیم فعلی می تواند همانند تیمی که مجیدی در آن توپ می زد، عنوان قهرمانی را تصاحب کرده و بر جام معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا بوسه بزند یا نه.

1997