دو ستاره‌ای که دورتموند بدون آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

دو ستاره‌ای که دورتموند بدون آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در این فصل از رقابت ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و بدون تردید کار بزرگی انجام داده است و باید دید که در فینال ومبلی مقابل رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی موفق شد پاری سن ژرمن را حذف کند. حالا در فینال در تاریخ دوازدهم خرداد ماه باید به مصاف رئال مادرید برود.

دورتموند در حالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که در تابستان 2023 و تابستان 2022 دو تا از ستاره های اصلی خود را از دست داد. در حقیقت در تابستان 2022، ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند جدا شد و راهی منچسترسیتی شد. در تابستان 2023 هم جود بلینگام از جمع دورتموندی ها جدا شد و راهی رئال مادرید شد. دورتموند بدون این دو ستاره باز هم توانست راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود و این قضیه به خوبی نشان می دهد که ادین ترزیچ به عنوان سرمربی دورتموند کار بزرگی انجام داده است.

دورتموند در فینال با جود بلینگام روبرو می شود و بلینگام در لباس رئال مادرید به دنبال اولین قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود؛ افتخاری که در دورتموند به آن دست نیافته بود.

1470