پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید توانست در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست بدهد و به این ترتیب به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و حالا باید دید که عملکرد مردان کارلو آنچلوتی در فینال ومبلی که در تاریخ دوازدهم خردادماه برگزار می شود به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در شهر لندن با بروسیا دورتموند روبرو می شود. مادریدی ها برای صعود به فینال، در مقابل بایرن مونیخ کامبک زدند و در حالی که تا دقیقه 87 بازی از بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر عقب بودند، دو گل توسط خوسلو ماتو به ثمر رساندند و بازی را دو بر یک بردند.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از این بازی و صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" یک شب فراموش نشدنی دیگر در برنابئو برای بازگشت و صعود به فینالی دیگر. فوق العاده بود. از همه تشکر می کنم. زنده باد مادرید، همین و بس."

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در سال 2014 و سال 2022 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و حالا در سال 2024 هم می خواهد دوباره قهرمان این رقابت ها شود.

1470