چه کسی به کارلو آنچلوتی گفت خوسلو را وارد زمین کند؟

چه کسی به کارلو آنچلوتی گفت خوسلو را وارد زمین کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو در بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ تبدیل به قهرمان مادریدی ها شد چرا که با دو گلی که به ثمر رساند، مانع از حذف رئال مادرید شد و این تیم را به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رساند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. رئال مادرید تا دقیقه 87 با نتیجه یک بر صفر عقب بود اما خوسلو در دقایق 88 و 91 دو گل به ثمر رساند و رئال مادرید بازی را با نتیجه دو بر یک برد.

خوسلو این بازی را از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه 81 بود که وارد میدان شد. در حقیقت داویده آنچلوتی، پسر و دستیار کارلو آنچلوتی در دقیقه 80 بازی به پدرش کارلو آنچلوتی گفت که خوسلو را وارد میدان کند و یک دقیقه بعد خوسلو به جای فدریکو والورده وارد میدان شد و دقایقی بعد توانست دو گل برای رئال مادرید به ثمر برساند و موجب صعود رئال مادرید شود.

داویده آنچلوتی در بازی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی هم در ورزشگاه اتحاد، پنالتی‌زن های رئال مادرید را تعیین کرده بود که منجر به برد و صعود رئال مادرید شد.

1470