سه تعویض توخل که موجب کامبک خوردن بایرن مونیخ شد

سه تعویض توخل که موجب کامبک خوردن بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ در بازی تیمش مقابل رئال مادرید تعویض های خوبی انجام نداد و همین تعویض ها موجب شدند تا تیم او مقابل رئال مادرید شکست بخورد و از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در حالی که رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر از بایرن مونیخ عقب افتاده بود، در دقایق 88 و 91 دو گل توسط خوسلو ماتو به ثمر رساند و در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک برد و به فینال رسید.

در این بازی بایرن مونیخ در دقیقه 68 توسط آلفونسو دیویس روی پاس هری کین گل اول را به ثمر رساند. در ادامه بازی، توماس توخل سه تعویض اشتباه انجام داد که بایرن مونیخ را در حالت تدافعی قرار داد و همین قضیه موجب شد تا فشار رئال مادرید بیشتر و بیشتر شود و در نهایت تیم آنچلوتی دو گل به ثمر برساند.

توماس توخل هر سه مهاجم اصلی خود را بیرون کشید. او کیم مین جائه را به جای لروی سانه در دقیقه 76 وارد میدان کرد. چوپو موتینگ و مولر را هم به جای هری کین و جمال موسیالا در دقیقه 84 به میدان آورد که این بازیکن هایی که وارد میدان شدند عملکرد خوبی نداشتند.

1470