78 دقیقه آرام در دستگردی؛ روز، روزِ اورونوف نبود (عکس)

78 دقیقه آرام در دستگردی؛ روز، روزِ اورونوف نبود (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی پرسپولیس در بازی با هوادار روزِ کم‌فروغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه دستگردی تیم هوادار را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد. هر دو گل پرسپولیس را در این مسابقه عیسی آل کثیر زد.

در حالی که هواداران پرسپولیس به شدت منتظر یک نمایش خوبِ دیگر از اوستون اورونوف بودند اما در بازی با هوادار خبری از آن نمایش‌های درخشان و ستودنیِ بازی‌های اخیرِ این بازیکن نبود.

اورونوف نه توانست برای پرسپولیس گلی بزند و نه در دادن پاس گل موفق بود. این امید عالیشاه و دانیال اسماعیلی‌فر بودند که پاس گل‌های پرسپولیس را به آل کثیر دادند. نکته عجیب این بود که حتی در موقعیت‌های گل پرتعداد پرسپولیس هم کمتر ردپایی از ستاره ازبک دیده می‌شد.

در حدفاصل دقایق 32 تا 34 پرسپولیس صاحب 3 موقعیت گلزنی خوب شد. دو تای اولی را عیسی خراب کرد و سومی را اورونوف از دست داد. او در یک موقعیت خوب و در حالی که فقط علیرضا حقیقی را روبروی خودش می‌دید با یک ضربه پای چپ دروازه او را هدف گرفت اما شوت اورونوف از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

اورونوف در نیمه دوم حتی از نیمه اول هم کمتر در جریان بازی قرار گرفت و این طور به نظر می‌رسید که بازیکنان هوادار با آنالیز خوبی که از پرسپولیس داشتند اجازه صاحب توپ شدن را به این بازیکن خلاق و تکنیکی نمی‌دادند. 

در نهایت هم اوسمار ویرا در دقیقه 78 او را بیرون کشید تا هم به اورونوف استراحت بدهد هم فرصت بازی به بازیکنی مثل سعید صادقی هم برسد. البته صادقی هم در مدتی که در زمین حضور داشت کار خاصی انجام نداد.

1359