معمار پیروزی فاینورد؛ جهانبخش پاس گل آخر را داد

معمار پیروزی فاینورد؛ جهانبخش پاس گل آخر را داد

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان هفته سی و سوم لیگ هلند اردویسه، تیم فاینورد با گل دقایق پایانی آیاسه یوئدا توانست با نتیجه 3 بر دو از سد نایمخن بگذرد. علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی فاینورد از دقیقه 67 به جای یانکوبا مینته وارد زمین شد و پاس گل برتری فاینورد در دقیقه 87 برابر نایمخن را داد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان در حالی که روزهای پایانی حضور خود در باشگاه فاینورد را سپری می‌کند امروز توانست در همان دقایق کوتاهی که به عنوان یار جانشین به بازی آمده بود یک پاس گل به آیاسه یوئدا ژاپنی بدهد. پاسی که باعث گل سوم و پیروزی بخش فاینورد در دیدار برابر تیم سابق جهانبخش یعنی نایمخن شد.

گل سوم فاینورد به نایمخن با پاس جهانبخش

این سومین پاس گل علیرضا جهانبخش در این فصل در شانزدهمین بازی خود برای فاینورد در اردیویسه بود. این در حالی است که جهانبخش در این فصل سوپرلیگ هلند موفق به گلزنی نشده است. نکته جالب توجه این است که دو پاس از سه پاس گل جهانبخش در این فصل، برابر تیم‌های سابق او یعنی آلکمار و نایمخن بوده است. با احتساب بازی امشب جهانبخش مقابل نایمخن در ترکیب فاینورد، او در این فصل کلا 413 دقیقه در لیگ بازی کرده که فقط در دو بازی به عنوان یار اصلی به زمین رفته است. 

جهانبخش به غیر از لیگ، یک بازی در سوپر کاپ و فینال جام حذفی هلند، می‌توان به پنج بازی اروپایی او در این فصل لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد که یک گل برای او به همراه داشت. تک گل جهانبخش در این فصل برای فاینورد در لیگ قهرمانان اروپا برابر سلتیک اسکاتلند در دور گروهی به ثمر رسیده است.

با توجه به جدایی قطعی جهانبخش در پایان فصل از جمع یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال هلند در کنار آژاکس و پی اس وی آیندهون باید دید که آیا این مهاجم سی ساله بازهم می‌خواهد فوتبال خود را در هلند ادامه دهد یا به دیگر پیشنهادات اروپایی خود فکر خواهد کرد. این در حالیست که در چند روز اخیر زمزمه‌هایی درباره حضور او در لیگ برتر فوتبال کشورمان و حضور در یکی از باشگاه‌های بزرگ پایتخت شنیده شده است. ضمن اینکه باید گفت که همچنان اولویت اول جهانبخش بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا است.

1229