افشاگری عجیب فریادشیران؛ دلال‌ها با وعده تیم ملی بازیکنان را تطمیع می‌کنند!

افشاگری عجیب فریادشیران؛ دلال‌ها با وعده تیم ملی بازیکنان را تطمیع می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا فساد و ارتباطات ناسالم دلال‌ها با بازیکنان لیگ برتری به سواستفاده از تیم ملی هم کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره ابعاد گسترده فساد در فوتبال باشگاهی در ایران به ویژه در لیگ برتر منتشر شده است. این خبرهای تکان‌دهنده باعث یک زلزله بزرگ در فوتبال ایران شده است.

اغلب این خبرها در حوزه فوتبال باشگاهی بوده است اما ساعتی پیش نادر فریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مطالبی را درباره گسترش این فساد با اسم رمز سواستفاده از تیم ملی افشا کرد. این حرف‌های او البته در راستای همان خبرهایی است که چندی پیش «فوتبالی» به شکل اختصاصی آنها را منتشر کرد. 

فریادشیران در این باره گفت: «الان همه انتظار دارند با این تخلف بزرگ برخورد شود. نه مثل پرونده فولاد مبارکه که روی آن ماله کشیده شد. مثل چای دبش نشود. در فوتبال ما در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنیم. همه چیز به راحتی دیده می‌شود. وقتی داوران ما آلوده این مسائل می‌شوند نتیجه این که باشگاه مس رفسنجان بین 700 تا 800 سکه خریداری کرده است. 200 هزار دلار خریداری شده است که دیگر لازم نباشد کارت به کارت کنند. این‌ها را به صورت نقدی و حتی ارز دیجیتال، یورو و درهم داده‌اند. اصل ماجرا هم این است که یک دلال معروف و شناخته شده با بازیکنانی که شانس دعوت به اردوی تیم ملی داشتند تماس می‌گرفته که اگر با من باشید و قرارداد ببندید، من شما را در کمپ‌ها و مینی‌کمپ‌های تیم ملی وارد خواهم کرد و آپشنی چند میلیاردی در قراردادشان گنجانده می‌شده است که پس از دعوت، بین چندین نفر تقسیم می‌شده است!»

باید دید ادعاهای جنجالی فریادشیران چقدر درست از آب، درمی آید.

1359