به احترام شاگردان شجاعی بایستید؛ افعی تهران!

به احترام شاگردان شجاعی بایستید؛ افعی تهران!

پایگاه خبری فوتبالی- اگرچه تیم مسعود شجاعی 2 گل از پرسپولیس خورد اما همانی بود که انتظار می‌رفت؛ سرسخت وجذاب و قابل احترام

به گزارش فوتبالی، «سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین دلیل به آنها بابت طرز بازی کردن‌شان تبریک می‌گویم. قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند!» این جملات اوسمار ویرا به خوبی نشان می‌دهد که پرسپولیس چه برد سخت و ارزشمندی را مقابل یک حریف قابل احترام به دست آورد.

بازی هوادار و پرسپولیس همانطور که پیش‌بینی می‌شد جذاب از آب درآمد و دیدنی. شاید برد با 2 گل این تصور را به وجود بیاورد که پرسپولیس کاملا تیم برتر میدان بوده اما در طول 90 دقیقه هوادار از حریف صدرنشین خود عقب نماند و نگذاشت تا این تیم نفس راحت بکشد.

شاید اگر علیرضا بیرانوند نبود خبری از این برد دو گله و سه امتیاز حساس برای پرسپولیس نبود. همین تفاوت بود که باعث شد تا پرسپولیس با 2 شوت در چارچوب به 2 گل برسد و هوادار با 3 شوت در چارچوب نتواند کلین‌شیت بیرانوند را خراب کند.

 البته از آن سو هم باید گفت که مهاجمان پرسپولیس چندین موقعیت بسیار خوب را از دست دادند و اگر پرسپولیس نمی‌توانست برنده از میدان بیرون بیاید قطعا ضرر ناشی از این توپ‌های از دست رفته جبران‌ناپذیر بود.

 هوادار بعد از حضور مسعود شجاعی فقط نتوانسته در بازی با سرخابی‌های پایتخت گل بزند و در بقیه بازی‌ها دروازه حریفان را باز کرده است. این دومین باخت مسعود شجاعی با اختلاف 2 گل است که اولی آن مقابل تراکتور با نتیجه 4 بر 2 رقم خورد اما در این بازی 2 گل خورد و هیچ گلی نزد.

 در کل هوادار با وجود این باخت از همان جمله کلیشه‌ای «از ارزش‌هایش کم نشد» تبعیت می‌کند. مسعود شجاعی و تیمی که ساخته به این راحتی بباز نیستند و قطعا در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

4326