هیدینک: تری به بازی برگشت چلسی - پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رسد

هیدینک: تری به بازی برگشت چلسی - پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان تری، مدافع میانی انگلیسی تیم فوتبال چلسی به بازی چهارشنبه تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

چلسی سه هفته پیش در بازی رفت که در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شد، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد و پس فردا در دور برگشت برای جبران آن شکست بدون جان تری به میدان خواهد رفت. این مدافع میانی 35 ساله به دلیل مصدومیت همسترینگ، سه بازی اخیر چلسی را از دست داده و طبق گفته سرمربی‌اش بازی برابر PSG را هم از دست خواهد داد.

گاس هیدینک، سرمربی آبی پوشان لندن درباره وضعیت کاپیتان تیمش که بازی رفت دو تیم را هم از دست داده بود، گفت: فکر نمی‌کنم جان‌تری به بازی چهارشنبه شب برسد. در حال حاضر پیشرفت زیادی از روند ریکاوری او دیده نمی‌شود. بهبودی او آنقدر نبوده است که بتوانیم نامش را در فهرست بازیکنان‌مان قرار دهیم. البته وضعیتش بدتر نشده است و توانسته از صبح شنبه با ما تمرین کند. او می‌تواند بدود، اما از عهده انجام تمرینات سنگین‌تر و طولانی برنمی‌آید و حرکاتش شتاب لازم را ندارند. پس باید درباره او احتیاط کنیم.

هیدینک از هواداران چلسی خواست که جو ورزشگاه استمفوردبریج را برای پذیرایی از پاریسی‌ها ترسناک‌تر از آن چیزی کنند که او در شب تساوی یک - یک این هفته آبی‌پوشان لندن برابر استوک‌سیتی دید.

وی ادامه داد: ما باید با بازیکنان خود انگیزه بدهیم و به آنها تلنگر بزنیم. البته من بابت هوشیار کردن آنها برای بازی‌های بزرگ دغدغه‌ای ندارم و خودشان برای چنین بازی‌هایی به اندازه کافی انگیزه دارند. در این بازی ما تیمی هستیم که شانس صعودمان کمتر از حریف محسوب می‌شود، اما می‌خواهیم یک تیم کم‌شانس‌تر اما سرسخت باشیم.

انتهای پیام/