پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات مدیره استقلال باز هم برای انتشار اخبار رسمی باشگاه، از حساب شخصیاش در شبکه ایکس استفاده کرد.
به گزارش فوتبالی، دو روز پیش بود که علی تاجرنیا رئیس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در توئیتی نوشت: «استقلال اصلیترین مدعی قهرمانی است؛ اما همچنان به تقویت تیم در نیمفصل نیاز داریم. در تلاش هستیم که پنجره بسته را باز کنیم. در این صورت شانس هم در مقابل ما تسلیم خواهد شد.»
احتمالا جناب تاجرنیا در روزهای اخیر متوجه شده که در رسانهها کمرنگ شده و نامش زیاد در اخبار دیده نمیشود. به همین دلیل دوباره دست به کار شده و سعی کرده با یک توئیت که حاوی اخبار هوادارپسند است، خودش را دوباره به صدر خبرها برگرداند.
وعده تقویت تیم در نیمفصل آن هم در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته است، زیاد از حد خوشبینانه و فریبنده به نظر میرسد و شاید قصد تاجرنیا از انتشار چنین توییتی این است که اگر پنجره استقلال باز نشد، به هواداران بگوید که او قصد داشت دوباره میلیونها دلار هزینه کند و تیم را تقویت کند اما این اتفاق با بسته ماندن پنجره باشگاه، منتفی شده است!
گذشته از این که تاجرنیا در این توئیت میخواهد چه بگوید و آیا ادعایش حقیقت دارد، سوال این است که چرا او هنوز هم اخبار مهم و رسمی و اختصاصی باشگاه را از طریق حساب کاربری شخصیاش منتشر میکند؟ آن هم در شبکه اجتماعی ایکس که فیلتر است و احتمالا ایشان هم جزو کسانی است که سیمکارت سفید دارند! هنوز فراموش نکردهایم که ایشان قبل از این که رسانه رسمی باشگاه استقلال تایید کند، در صفحه ایکس خودش از قطعی شدن سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در استقلال خبر داده بود!
سوال مهمتر این است که اگر قرار است او مثل تمام این مدت، یعنی از قبل از شروع فصل تا امروز، همچنان اخبار باشگاه را از طریق حساب ایکس خودش منتشر کند، اصلا باشگاه چه نیازی به مدیر روابط عمومی، مدیر رسانه های باشگاه، مدیر رسانه ای، تیم رسانهای و ادمین های پرتعداد، سخنگو و ... دارد؟ آن هم تیمی که همین دو ماه پیش مشخص شد با یک قرارداد نامتعارف 30 میلیارد تومانی در استقلال مشغول به کار هستند و تولید محتوا میکنند!
اصلا وقتی میشود اخبار رسمی باشگاه را در حساب شخصی سرپرستی مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره منتشر کرد، چرا باید این همه برای بخش رسانهای باشگاه هزینه کرد؟ با این شرایط چه نیازی به حساب رسمی باشگاه در تلگرام، اینستاگرام و ... و استخدام ادمینهای متعدد برای فعالیت و خبررسانی است؟
وقتی قرار است اخبار و اتفاقات مربوط به باشگاه، به جای رسانههای رسمی از یک کانال دیگر که شخصی است و اتفاقا وظیفهاش هم خبررسانی نیست، منتشر شود، چرا هواداران این تیم باید برای گرفتن اخبار باشگاه به سراغ رسانه رسمی بروند؟
به عنوان سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره یک باشگاه مثلا حرفهای که هزینههای زیادی هم کرده، آیا بهتر نیست ایشان حرفهایتر رفتار کند و اخبار باشگاه را از سوی رسانههای رسمی باشگاه منتشر کند تا اعتبار این رسانهها تضعیف نشود؟

استقلال 








