آلمان 2-0 اوکراین/ مانشافت با پیروزی قاطع شروع کرد

آلمان 2-0 اوکراین/ مانشافت با پیروزی قاطع شروع کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - آلمان مدعی با از پیش رو برداشتن حریف سرسختش در یک بازی جذاب کار خودش در یورو را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آلمان و اوکراین از ساعت 23:30 در گروه سوم یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب آلمان: نویر، هوودس، بواتنگ، مصطفی، هکتور، کروس، خدیرا، مولر، مولر، اوزیل، دراکسلر، گوتسه

ترکیب اوکراین: پیاتوف، فدرتسکی، خاکریدی، راکیتسکی، شفچوک، یارمولنکو، سیدورچاک، استفانکو، کونوپلیانکا، کووالنکو، زوزولیا

اوکراین بازی را هجومی را آغاز کرد و در همان 6 صاحب یک موقعیت مناسب شد اما نویر ضربه کونوپلیانکا را به خوبی مهار کرد. بازی در ادامه با سرعت بالایی دنبال شد. آلمان در دقیقه 14 نخستین موقعیت جدی خودش را بدست آورد اما ضربه هکتور توسط دروازه بان اوکراین مهار شد. شاگردان لوو به بازی خوب خودشان ادامه دادند و در دقیقه 19 با ضربه سر تماشایی شکودران مصطفی روی سانتر زیبای کروس به گل رسیدند.

اوکراین پس از این گل جلو کشید و در دقیقه 27 روی یک ضربه کرنر می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما نویر باز هم مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. این بار نوبت آلمان بود که روی پاس تماشایی کروس که خدیرا را با دروازه بان اوکراین تک به تک کرد صاحب یک موقعیت عالی شود اما پیاتوف نگذاشت اختلاف به دو گل برسد.

اوکراین که در این نیمه از کناره ها فشار زیادی به خط دفاعی آلمان آورد روی همکاری یارمولنکو و کونوپلیانکا تا آستانه باز کردن دروازه نویر پیش رفت اما بواتنگ در آخرین لحظه توپ را از روی خط بیرون کشید. اوکراین در دقیقه 40 به گل رسید اما این گل به دلیل در آفساید حضور داشتن فدتسکی که پاس گل را به یارمولنکو داد مردود اعلام شد. حملات اوکراین در ادامه به نتیجه نرسید تا نیمه نخست با برتری آلمان به پایان برسد.

شاگردان لوو نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 53 می توانستد به گل برسند اما شوت محکم کروس به تیر دروازه ساییده شد و به بیرون رفت. اوکراین در دقیقه 58 برای نخستین بار در نیمه دوم توانست دروازه نویر را تهدید کند اما این بازیکن شوت بازیکن اوکراینی را به بیرون فرستاد.

بازی در ادامه آرام و تحت کنترل آلمانی ها دنبال شد. این تیم در دقیقه 69 روی سانتر هوودس می توانست دروازه پیاتوف را باز کند اما ضربه سر دراکسلر به بیرون رفت. آلمان در ادامه با نزدیک شدن به پایان بازی محتاط تر کار کرد و با حفظ توپ سعی در کنترل جریان بازی داشت.

بازی در دقایق پایانی سرعت بالایی گرفت. اوکراین در دقیقه 88 روی اشتباه مصطفی و نویر که جلو آمده بود می رفت که به گل تساوی دست یابد اما پاس رو به عقب زننده گل اول از کنار دروازه خالی آلمان به کرنر رفت. نویر تنها یک دقیقه بعد با مهار ضربه یارمولنکو اشتباه خودش را جبران کرد.

در حالی که اوکراین برای زدن گل تساوی روی دروازه آلمان خیمه زده بود این شاگردان لوو بودند که روی پاس اشتباه اوکراین یک ضد حمله سریع را ترتیب دادند و توسط شواین اشتایگر که در دقیقه 90 به بازی آمده بود در وقت های تلف شده به گل دوم دست یافتند.

این بازی در نهایت با برتری آلمان به پایان رسید تا مدعی قهرمانی کار خودش را با پیروزی آغاز کند و صدرنشین گروه شود.

خلاصه بازی: آلمان - اوکراین

2031