قول تیاگو به هواداران بایرن مونیخ

قول تیاگو به هواداران بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ اطمینان دارد که این تیم پس از جدایی گواردیولا و زیر نظر مربی جدید همچنان فوتبال هیجان انگیزی ارائه خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیاگو آلکانترا در حاشیه تور تابستانی بایرن مونیخ در آمریکا درباره سبک بازی این تیم پس از جدایی پپ گواردیولا و زیر نظر کارلو آنچلوتی به وبسایت گل گفته:

هواداران سبک بازی بایرن و شیوه اداره این باشگاه را تمجید می کنند. این برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم تحت هدایت آنچلوتی به ارائه فوتبال جذاب و سریع ادامه خواهد داد.

ما می خواهیم در بازی ها توپ را در اختیار داشته باشیم و مربی داریم که همه جام ها را به عنوان مربی و بازیکن فتح کرده است. او رابطه شگفت انگیزی با بازیکنان دارد و به همین دلیل ما واقعا برای شروع فصل جدید و بازی تحت هدایت آنچلوتی هیجان زده هستیم.

رابطه خوب بین بازیکنان و رقابت سالمی که بین آن ها وجود دارد یکی از دلایلی است که بایرن در این سال ها عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان داشته و چهار سال پیاپی فاتح بوندس لیگا شده است. شما باید خوب بازی کنید، رفتار خوبی داشته باشید، باید بجنگید و در همین حال باید رختکن خوبی داشته باشید. ما از این ترکیب برخوردار هستیم.