پیشرفت مذاکرات رم با فرمالن؛ مدافع رئال مادرید در لیست انتظار

پیشرفت مذاکرات رم با فرمالن؛ مدافع رئال مادرید در لیست انتظار

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه آ اس رم در حال پیشبرد مذاکرات بر سر جذب توماس فرمالن است و از سویی دیگر ناچو مدافع رئال مادرید را هم زیر نظر گرفته اند.

به گزارش وبسایت برنامه نود، در حالی که پیوستن فدریکو فازیو مدافع آرژانتینی تاتنهام به آ اس رم مراحل نهایی خود را سپری می کند باشگاه ایتالیایی برای تقویت هر چه بهتر خط دفاعی، قصد دارد مدافعی دیگر جذب کند.

والتر ساباتینی مدیر ورزشی باشگاه رم برای این امر دو گزینه را در فهرست خود می بیند، توماس فرمالن مدافع بلژیکی بارسلونا و ناچو مدافع اسپانیایی رئال مادرید. گفته می شود که فرمالن انتخاب اول ساباتینی است.

گزارش های مختلفی درباره پیشرفت مذاکرات بیرون آمده است و توتواسپرت می گوید ساباتینی تلاش می کند پیشنهاد 15 میلیون یورویی بارسلونا را کاهش دهد. از سویی دیگر گاتزتا گزارش می دهد که ساباتینی خواهان انتقال قرضی این بازیکن است ولی بارسلونا می خواهد بند بازخرید اجباری در پایان فصل هم در قرارداد فرمالن منعقد شود.

هر دو روزنامه (گاتزتا و توتو اسپرت) مدعی هستند که شانس برای پیوستن ناچو به رم هنوز باقی مانده است و در صورت شکست مذاکرات با بارسلونا، او گزینه بعدی خواهد بود. 1985