چگونه در خانه یک جشن برزیلی به راه بیاندازیم

چگونه در خانه یک جشن برزیلی به راه بیاندازیم

اینجا در ریو بزرگ ترین مسابقات ورزشی جهان برگزار خواهد شد، البته با سبک و سیاق خاص برزیلی.

به گزارش کاپ، در ریو 2016 همه چیز در باره میزبان است. و چه جشنی بدون در نظر گرفتن ترکیبی از موسیقی، غذا و نوشیدنی برزیلی؟

موسیقی:کدام جشن برزیلی را می شناسید که در آن از موسیقی سامبا استفاده نشود؟ سبکی که در ریشه های فرهنگ برزیلی جای گرفته باید حتما در لیست موسیقی شما حضور پر رنگ داشته باشد. خاننده بومی ریو، آرلیندو کروز فرد مناسبی برای شروع خواهد بود. موسیقی باید ادامه داشته باشد تا به میهمانان شما خوش آمد بگوید.

نوشیدنی:

کشوری که به اندازه یک قاره وسعت دارد قطعا بدون تعجب چیزی های خیلی زیادی را در خود دارد.نوشیدنی های کرم در فرهنگ برزیل هیچ جایی ندارند، اما برای کسانی که نوشیدنی شیرین را ترجیح می دهند و می خواهند همچنان برزیلی باشند، کایپیرینا بهترین نوشیدنی است. 

غذا:بیشتر جشن های برزیلی بدون وجود ترکیبی از غذا های مختلف کامل نمی شود. برنج به همراه لوبیا های سیاه قسمت عمده ای از زندگی یک برزیلی را تشکیل می دهد. غذایی که همه دوست دارند و هیچ کس بدون ناخنک زدن به آن جشن را ترک نخواهد کرد.سوشی! چیزی در حدود 1.5 میلیون برزیلی عاشق خودن غذا های ژاپنی هستند و زندگی مدرن در برزیل عاشق غذا های آسیایی است.

کوژیها یک غذای سبک برزیلی است که درست کردن آن خیلی ساده خواهد بود. در کل این غذا ران سرخ شده مرغ به همراه سس قرمز است که گاهی درون آن نیز با مواد خیلی خوشمزه پر شده است.