بائوزا برای بازگرداندن مسی تلاش نمی‌کند

بائوزا برای بازگرداندن مسی تلاش نمی‌کند

سرمربی تیم ملی آرژانتین برای بازگرداندن اعجوبه بارسلونا به تیم ملی کشورش تلاشی نخواهد کرد.

به گزارش کاپ، ادگاردو بائوزا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین ادعا کرد در جلسه‌ای که با لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا برگزار می‌کند، برای متقاعد این اعجوبه به تیم ملی کشورش تلاشی به خرج نمی‌دهد.

مسی پس از نقش آفرینی مستقیم در شکست تیمش در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای‌جنوبی از فوتبال ملی خداحافظی کرد و تاکنون تلاش‌ها برای بازگشت او بی‌نتیجه بوده است.

 در این شرایط بائوزا پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید آلبی‌سلسته ادعا کرد با مسی رودرو صحبت می‌کند اما حالا برخلاف گمانه‌زنی‌های ابتدایی گویا این جلسه، تلاشی برای بازگرداندن بهترین گلزن تاریخ لالیگا نیست.

 بائوزا در این باره گفت: «در چند روز اخیر مطالب زیادی درباره جلسه‌ام با مسی خواندم. مطمئن باشید صحبت‌ها ما فنی و فوتبالی است و من درباره خداحافظی او از فوتبال حرفی نمی‌زنم. مسی باید چهارشنبه همراه تیمش مقابل سامپدوریا بازی کند و اگر صحبتی باشد، درباره دو بازی بعدی تیم ملی در ماه سپتامبر خواهد بود. صحبت فوتبالی با یک فوتبالیست آسان است. چنانچه مجبور به اتخاذ تصمیمی شوم، بعد از این جلسه اقدام می‌کنم. تبعات سرخوردگی یک بازیکن را درک می‌کنم اما این احساس می‌تواند گذرا باشد.»