مارسلو: دانش و سطح مربیگری زیدان مرا شگفت زده کرد

مارسلو: دانش و سطح مربیگری زیدان مرا شگفت زده کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع باشگاه رئال مادرید می‌گوید از اینکه زیدان در مدت‌زمان کوتاهی خود راه به‌عنوان یک مربی بزرگ ثابت کرده، غافلگیر شده و تحت تأثیر توانایی زیدان در برقراری ارتباط با بازیکنانش قرارگرفته است.

به گزارش وب‌سایت نود، به نقل از سایت گل بین الملل، زیدان که فصل گذشته و پس از اخراج رافائل بنیتز به‌ عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد، توانست در انتهای فصل این تیم را برای یازدهمین بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. حالا مارسلو می‌گوید به‌ طور خاص، تحت تأثیر توانایی زیدان در ارتباط برقرار کردن با بازیکنانش قرارگرفته است. مارسلو در این زمینه به خبرنگاران گفت:

او شخصیت خیلی بزرگی دارد که بازیکنان را درک می‌کند. در مدت‌زمانی کوتاهی او توانایی‌هایش را در امر مربیگری ثابت کرده است. او یک مربی برنده است. اما آنچه بیش از همه مرا متعجب کرده آرامش او هنگام توضیح نکات فنی است.

زیدان و مارسلو سه‌شنبه‌ شب به دنبال پیروزی در سوپرکاپ اروپا و کسب عنوانی دیگر هستند و مارسلو می‌گوید پیروزی برابر رقیب لالیگاییشان، سویا، می‌تواند شروع بسیار خوبی برای فصل جدید باشد. او در اینباره گفت:

این اولین رقابت فصل است و تیم‌ها هنوز در مراحل آماده‌سازی هستند. این تابستان برای خیلی از بازیکنان رئال مادرید، تابستان شلوغی بوده است. اما بازهم ما همه تلاشمان را برای کسب این جام و خوشحالی هواداران بکار خواهیم بست.

گفتنی است دو تیم رئال مادرید و سویا امشب و از ساعت 23:15 سوپرکاپ اروپا را برگزار خواهند کرد.

کد1405