هدیه قهرمانی روباه‌ها به مربی 64 ساله؛ تمدید قرارداد کلودیو رانیری با لستر سیتی

هدیه قهرمانی روباه‌ها به مربی 64 ساله؛ تمدید قرارداد کلودیو رانیری با لستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - بنابر گزارش اسکای اسپورتس، کلودیو رانیری با لسترسیتی، برای ثبت قراردادی بلند مدت به توافق رسیده است و به نظر می‌رسد تا پیش از شروع فصل جدید لیگ جزیره، این قرارداد علنی بشود.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه سال گذشته بعد از نتایج نه چندان مناسب نایجل پیرسون، رانیری 64 ساله به عنوان مربی لستر سیتی انتخاب شد، ابتدا هواداران این تیم انگلیسی از این انتخاب راضی نبودند، اما هیچ وقت تصور نمی‌کردند که 12 ماه بعد از انتخاب او، از قضاوت زودهنگام‌شان شدیدا پشیمان بشوند. این مربی ایتالیایی که با قراردادی 3 ساله به لستر سیتی پیوسته بود، موفق شد برای اولین بار در تاریخ 132 ساله این باشگاه انگلیسی، این تیم را به مقام قهرمانی لیگ جزیره برساند تا به عنوان بهترین مربی فصل لیگ انگلستان انتخاب شود.

در طول فصل نقل و انتقالات، شایعات زیادی پیرامون ستارگان لستر سیتی وجود داشت، با این حال آقای گل فصل گذشته رقابت‌ها، جیمی واردی با رد پیشنهاد آرسنال و همچنین برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر، ریاض محرز هم با رد پیشنهاد چلسی در جمع روبا‌ها باقی ماند تا این دو ستاره بار دیگر با لباس لستر سیتی به میدان بروند. در حالیکه لستر سیتی، چهارچوب اصلی تیم قهرمانش را برای فصل آینده حفظ کرده است، باید برای دفاع از عنوان قهرمانی شنبه آینده مقابل هال سیتی به میدان برود.

1899