سمپائولی: نتوانستیم کنترل‌مان بر بازی را تداوم بخشیم

سمپائولی: نتوانستیم کنترل‌مان بر بازی را تداوم بخشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی کارواخال با گلی در سوپر کاپ اروپا برابر سویا به ثمر رساند سبب شد تا خورخه سمپائولی، مربی جدید این تیم آغازی همراه با جام نداشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، شب گذشته و در چارچوب بازی سوپر کاپ اروپا رئال مادرید در حالی با نتیجه 3 بر 2 رقیب هم‌وطن خود را شکست داد که تا واپسین ثانیه‌های بازی دو بر یک عقب بود. خورخه سمپائولی، سرمربی جدید سویا، عدم توانایی این تیم در نگه داشتن کنترل‌شان بر بازی را دلیل شکست شاگردانش عنوان کرد.

به نقل از سایت fourfourtwo، سمپائولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

ما تسلط زیادی بر بازی در نیمه دوم داشتیم اما نتوانستیم این تسلط را حفظ کنیم و ادامه دهیم، هم‌چنین از تبدیل کردن فرصت‌هایی که با فشار آوردن به حریف ایجاد می‌کردیم عاجز بودیم. وقتی نمی‌توانید گل بزنید حریف با بازیکنانی که دارد به شما آسیب خواهد زد، و آن‌ها حداکثر بهره را از موقعیت خود بردند. من به این بازی افتخار می‌کنم، در این زمان کوتاهی با هم کار کردیم شجاعت نشان دادیم و شیوه ای که در برابر قهرمان اروپا جنگیدیم برای من هیجان انگیز بود و به خاطر آن از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

با وجود از دست دادن جام قهرمانی سوپر کاپ اروپا، سویا این فرصت را دارد تا در دو بازی حساس برابر بارسلونا برای کسب سوپر کاپ اسپانیا تلاش کند. سمپائولی در این خصوص ادامه داد:

به خاطر این بازی (سوپر کاپ اروپا) مجبور که به کوتاه کردن آماده سازی پیش فصل خود شدیم اما حالا دو بازی دیگر برای کسب یک جام فرصت داریم.

خورخه سمپائولی سرمربی سابق و موفق تیم ملی شیلی بود که پس از جدایی اونای امری به عنوان مربی جدید تیم سویا معرفی شد.

1721