ویلشر: بازیکنان انگلستان شایسته سرزنش هواداران هستند

ویلشر: بازیکنان انگلستان شایسته سرزنش هواداران هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی انگلستان مانند رقابت‌های گذشته بسیار پر امید پا به عرصه یورو 2016 گذاشت، اما باز هم همانند ادوار گذشته بسیار نا امید کننده ظاهر شد.

به گزارش وبسایت نود، جک ویلشر، هافبک ملی پوش آرسنال معتقد است بازیکنان تیم ملی انگلستان باید منتظر هو شدن از سوی هواداران تیم ملی این کشور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلستان باشند.

به گزارش وب سایت fourfourtwo، تیم ملی انگلستان پس از صعود از گروه خود، در عین ناباوری در مرحله یک هشتم نهایی برابر ایسلند تنن به شکست دادند و از ادامه رقابت‌ها باز ماندند. جک ویلشر در این خصوص در مصاحبه ای گفت:

به نظرم ما لایق هو شدن هستیم، چون می‌دانیم به اندازه کافی خوب نبودیم. ما نتوانستیم تا آن جایگاهی که کشور از ما انتظار داشت صعود کنیم. ما خوب عمل نکردیم و به خاطر آن باید نگاهی به خودمان بی‌اندازیم (خودمان رو مقصر بدانیم). ما به عنوان بازیکن می‌دانیم که به اندازه کافی خوب ظاهر نشدیم. هوادارانمان را سرافکنده کردیم. ما می‌دانیم انگلستان هواداران پر حرارتی دارد و قطعا خشم خود را به ما نشان خواهند داد.

ویلشر در ادامه با اشاره به سرمربی جدید سه شیر ها گفت:

من فکر می‌کنم بر ما بازیکنان واجب است که بر روی کار با سرمربی جدید (سم آلردایس) تمرکز کنیم، بر روی اینکه او از ما چه انتظاراتی دارد. به نظرم انگلیسی بودن سرمربی تیم ملی مسئله مهمی است، من از اینکه او انتخاب شده خوشحالم. من تحت هدایت فابیو کاپلو و روی هاجسون هم کار کرده ام و هر دوی آن‌ها مربیان بزرگی بودند، اما من فکر می‌کنم مهم است که مربی انگلیسی باشد چون او هم شور و حرارتی همانند بازیکنان خواهد داشت. او می‌داند بازی و کار کردن برای انگلستان چه معنایی دارد و من اگر برای تیم ملی انتخاب شوم برای همکاری با او مشتاقم.

در سال‌های اخیر بازی تیم‌های او را دیده‌ام و چیزی که تغییر نکرده این است که تیم‌های او بسیار سازمان یافته اند. مردم درباره سبک بازی او صحبت می‌کنند اما من فکر می‌کنم او هر کاری لازم باشد برای پیروزی خواهد کرد، و فکر می‌کنم این همان چیزی است که انگلستان به آن نیاز دارد. چون هر بازی ای که در عرصه فوتبال ملی انجام می‌شود دشوار است. در برابر تیم‌های متفاوتی بازی می‌کنیم؛ بعضی دوست دارند بیشتر پاس بدهند و بعضی مستقیم بازی می‌کنند.

به دستاورد او در ساندرلند و دیگر باشگاه‌هایی که او در آن‌‎ها کار کرده نگاه کنید. او می‌‎داند برای گرفتن نتیجه به چه چیزی نیاز دارد و چه کاری باید انجام دهد و این به نظرم نکته بسیار مثبتی برای تیم ملی خواهد بود.

تیم ملی انگلستان پنجاه سال است که هیچ عنوان بین المللی‌ای نبرده و تا کنون موفق به پیروزی در مرحله حذفی یورو نشده است!

1721