آقامحمدی:استقلالی ها در جلسات بعدی هستند/ با تاج رابطه نزدیکی داریم

آقامحمدی:استقلالی ها در جلسات بعدی هستند/ با تاج رابطه نزدیکی داریم

رئیس جدید شورای مرکزی اتحادیه فوتبال گفت:آقای تاج قبلا در اتحادیه دبیرکل بودند و الان خوشبختانه رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

علی آقامحمدی در گفت و گو با کاپ، پس از انتخابش به عنوان رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال درباره بازگشتش اظهار داشت: مجموعه بنیانگذاران اتحادیه فوتبال و جمعی از مدیران باشگاه ها و همچنین فدراسیون فوتبال اعلام کردند که نیاز داریم دوباره با هم باشیم. من به جمع قبلی اضافه شدم و چیزی تغییر نکرده است. آمده ام که کمک کنم. آقای تاج قبلا در اتحادیه دبیرکل بودند و الان خوشبختانه رئیس فدراسیون فوتبال هستند. حالا فرصت مغتنمی است که فدراسیون و اتحادیه یکپارچه شوند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم ایران در فوتبال به جایگاه بسیار خوبی برسد. باید به اتحادیه بها داد. کارها به خوبی در حال انجام شدن است. به دنبال این بودیم که استقلال باشگاه ها حفظ شود و به سمت خصوصی سازی برود. این بحث تا حدودی جلو رفته اما از لحاظ عملی هنوز انجام نشده است. باید این قسمت را دنبال کنیم. به دنبال حل کردن مشکل مالی باشگاه ها هم هستیم. باشگاه ها باید استقلال مالی داشته باشند. در کنار پیدا کردن طرفدار به دنبال تولید درآمد هم باشند. این اتفاق باعث می شود تا باشگاه ها انگیزه لازم را برای تیمداری داشته باشند.

آقامحمدی در پایان درباره عدم حضور نماینده ای از باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه استقلال به تازگی مستقر شده و زمان می برد تا کمی جایگاهشان به ثبات برسد. انشاالله در جلسات بعدی حضور پیدا خواهد کرد. جناب دکتر طاهری امروز در جلسه حضور داشتند و از آنها تشکر میکنیم. خوشبختانه حالا لیگ فوتبال ما مثل قبل نیست. قبلا فقط استقلال و پرسپولیس بودند اما الان اصفهان و تبریز و... حرف هایی برای گفتن دارند. باید کاری کنیم تا شهرهایی که در لیگ برتر نماینده ای ندارند هم به فکر بیفتند و رقابت کنند.