اسامی بازیکنان رئال مادرید برای شرکت در جام سانتیاگو برنابئو؛ بازگشت بیل و کروس

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای شرکت در جام سانتیاگو برنابئو؛ بازگشت بیل و کروس

وبسایت رسمی برنامه نود - گرت بیل و تونی کروس در دیدار دوستانه فردا شب رئال مادرید مقابل رنس فرانسه، آماده بازگشت به میادین خواهند بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از حضور بیل و کروس در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 همراه با تیم های ملی ولز و آلمان، باشگاه فرصت بیشتری برای حضور در تعطیلات به آنها داد. هیچ یک از این دو بازیکن به اندازه کافی برای حضور در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل سویا آماده نبودند اما حالا می توانند در دیدار فردا شب یاران زیدان در مقابل رنس فرانسه حضور پیدا کنند.

در این دیدار که در چارچوب جام سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، کریستیانو رونالدو همچنان به دلیل مصدومیت زانو غایب خواهد بود و په په نیز هنوز شرایط بازی را به دست نیاورده است. کیلور ناواس هم که در ماه ژوئن تحت عمل جراحی از ناحیه پاشنه پا قرار گرفت در این دیدار غایب است و کریم بنزما نیز استراحت خواهد کرد.

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای شرکت در جام سانتیاگو برنابئو:

دروازه بان ها: یانیز، کاسیامدافعان: کارواخال، راموس، دنیلو، واران، ناچو، مارسلو، لینهارت، تخروهافبک ها: کروس، هامس، کاسمیرو، کواچیچ، مودریچ، آسنسیو، ایسکو، انزو زیدانمهاجمان: بیل، موراتا، لوکاس وازکز، ماریانو

1771