رانیری: نمایش های درینک واتر در لیگ قهرمانان او را به تیم ملی انگلستان خواهد رساند

رانیری: نمایش های درینک واتر در لیگ قهرمانان او را به تیم ملی انگلستان خواهد رساند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر معتقد است حضور لستر سیتی در لیگ قهرمانان به دنی درینک واتر کمک خواهد کرد به تیم ملی انگلستان دعوت شود.

به گزارش وبسایت نود، علیرغم نمایش های فرا تر از حد انتظار توسط دنی درینک واتر، هافبک لستر سیتی در فصلی که این تیم فوتبال دنیا را با قهرمانی خود شوکه کرد، روی هاجسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس اعتقاد به این هافبک نداشت و امثال جک ویلشر را با وجود بازی های انگشت شمار برای آرسنال به تیم ملی دعوت کرد و به یورو برد.

به گزارش fourfourtwo، کلودیو رانیری، سرمربی موفق لستر سیتی بر این باور است که حضور این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان می تواند به این هافبک برای بیشتر دیده شدن کمک کند و به این ترتیب بتواند به تیم ملی کشورش دعوت شود. رانیری در این خصوص گفت:

دنی یک هافبک فوق العاده است و از حالا می تواند کیفیت بازی خود را در لیگ قهرمانان به نمایش بگذارد. من از داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشنود هستم. بزرگ ترین تفاوت بازیکنان لاتین با بازیکنان انگلیسی (در زمان ناکامی) شاید در این است که بازیکنان لاتین بی انگیزه می شوند، نا امید می شوند و سریع واکنش نشان نمی دهند، اما بازیکنان انگلیسی پس از یک ساعت بلند می شوند و می گویند "بجنب یک کاری بکن" و واکنش نشان می دهند. به نظرم اگر او (درینک واتر) نمایش خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشید شاید شانسی برای دعوت داشته باشد، البته باید نمایشی دیدنی برابر تیم های بزرگ لیگ قهرمانان باشد.

دنی درینک واتر در فصل گذشته لیگ انگلیس تنها در سه بازی تیمش حضور نداشت.

1721