بارسلونا 3 (5)-(0) 0 سویا؛ فتح سوپرکاپ اسپانیا با درخشش آردا توران

بارسلونا 3 (5)-(0) 0 سویا؛ فتح سوپرکاپ اسپانیا با درخشش آردا توران

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا با پیروزی 5-0 مقابل سویا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم بارسلونا و سویا در حالی دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا را در ورزشگاه نوکمپ آغاز کردند که آبی اناری ها در دیدار رفت، در خانه سویا 2-0 پیروز شده و تاحدودی خیال خود را راحت کرده بودند. در این دیدار انریکه بدون چند تن از بازیکنان کلیدی خود به مصاف شاگردان سمپائولی رفت و در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کرد و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد.

دقیقه '10 (1-0)(آردا توران): پاس در عمق کوتاه مسی از پشت محوطه، آردا را در موقعیت تک به تک قرار داد و ملی پوش ترکیه ای با یک بغل پای چپ دروازه ریکو را باز کرد تا آمادگی خود در فصل جدید را به رخ بکشد.

دقیقه '33 (پنالتی): شوت بازیکنان سویا داخل محوطه بارسا به دست اومتیتی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ ایبورا، کاپیتان سویا پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را براوو با واکنشی خوب مهار کرده و به کرنر فرستاد تا فرصتی ایده آل از دست برود.

دقیقه '1+45: ضربه سر گابریل مرکادو، مدافع پیش تاخته سویا به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد تا این تیم با شکست راهی رختکن شود.

دقیقه '46 (2-0)(آردا توران): ریکو در دفع توپ اشتباه کرد، آردا توران هم از راه رسید و از پشت محوطه با ضربه ای مواج و فوق العاده به توپ سرگردان ضربه زد و توپ در میان نگاه های ریکو به کنج بالای دروازه راه پیدا کرد.

دقیقه '55 (3-0)(لیونل مسی): ارسال بلند دینیه از سمت چپ و ضربه سر مسی از تیر دوم به جهت مخالف دروازه بان، دروازه سویا را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه '90: ضربه خطرناک و کات دار لیونل مسی از پشت محوطه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

1771