ماتیوس: فیلیپ لام گزینه ای ایده آل برای پست مدیریت ورزشی بایرن است

ماتیوس: فیلیپ لام گزینه ای ایده آل برای پست مدیریت ورزشی بایرن است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوتار ماتیوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان می گوید فیلیپ لام قصد دارد به محض بازنشسته شدن، به عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش وب سایت نود، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه بایرن مونیخ آلمان بر این باور است که کاپیتان فعلی این باشگاه که دو سال پیش از بازی های ملی خداحافظی کرد، قصد دارد پس از بازنشستگی، در نقش مدیر ورزشی بایرن به کار خود در این تیم ادامه دهد.

فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ قبلاً اعلام کرده بود که پس از پایان قراردادش در سال 2018 از میادین فوتبال خداحافظی خواهد کرد و ماتیوس هم عقیدده دارد که لام بهترین گزینه برای جانشینی ماتیاس سامر مدیر ورزشی فعلی بایرن مونیخ است. سامر که بین سال های 2012 تا 2016 در سمت مدیر ورزشی بایرن فعالیت می کرد، تابستان امسال به دلیل مشکلات جسمانی و سلامتی از سمت کناره گیری کرد. ماتیوس در ستون یادداشت هفتگی خود برای نشریه بیلد اسپورت نوشت:

لام می تواند پل ارتباطی خوبی بین اعضای تیم، هیئت مدیره و باشگاه باشد. به نظرم لام برای پست مدیر ورزشی بهتر و متناسب تر از سامر خواهد بود. فیلیپ رابطه نزدیکتر و گرمتری با اعضای تیم دارد و همه هم او را دوست دارند. او همیشه مایل است با دیگران گفتگو کند و از این نظر برای پست مدیریت ورزشی ایده آل است. او هیچ گاه با فریاد و صدای بلند با کسی صحبت نمی کند. سامر همیشه عضو غریبه ای در بایرن به حساب می آمد. رفتار او گاهی اوقات باعث عصبانیت بازیکنان و هواداران باشگاه می شد.

فیلیپ لام 32 ساله پس از فتح جام جهانی 2014 همراه با تیم ملی آلمان از بازی های ملی خداحافظی کرد و قصد دارد تا دو سال آینده از بازی های باشگاهی و فوتبال هم کناره گیری کند.

2081