پیش بازی رئال سوسیه داد- رئال مادرید؛ آغاز چالش لالیگا برای زیدان

پیش بازی رئال سوسیه داد- رئال مادرید؛ آغاز چالش لالیگا برای زیدان

وبسایت رسمی برنامه نود – رئال مادرید امشب ساعت 23:15 در هفته نخست لالیگا در ورزشگاه آنوئتا رو در روی سوسیه داد صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید برای اولین بار در هفت سال اخیر لالیگا را بدون رونالدو آغاز می کند. سوسیه داد مسلما به خاطر نبود ستاره پرتغالی نفس راحتی می کشد چرا که کریستیانو در هفت بازی خود مقابل باسکی ها یازده گل به ثمر رسانده است. رئال به جز رونالدو غایبان مهم دیگری مثل ناواس، په په، مودریچ و بنزما را هم در این بازی خواهد داشت.

سوسیه داد در ده بازی دوستانه تابستان خود فقط یک شکست خورد تا هوادارانش با روحیه به فصل جدید نگاه کنند. حفظ رولی، دروازه بان آرژانتینی و تمدید قرارداد اویارزابال مهمترین خبر برای هواداران سوسیه داد خواهد بود. ویلیان ژوزه و خوانمی در پیش فصل چهار گل زدند که دومی امروز در ترکیب اصلی قرار می گیرد. خوانمی در کنار ولای مکزیکی امید اصلی سوسیه داد در خط حمله خواهد بود. ولا می خواهد توانایی هایش را به اوزه بیو ثابت کند. اوزه بیو فصل گذشته سوسیه داد را در حالی تحویل گرفت که تیم شانزدهم جدول بود و کار را به عنوان تیم نهم جدول تمام کرد. تیم او زیبا بازی می کند و نتیجه می گیرد.

رئال مادرید در نقطه مقابل تلاش خواهد کرد که غیبت بازیکنان مهم خود را حس نکند. رونالدو  و په په به علت حضور در فینال یورو با تاخیر به اردوی تیم ملحق شدند، بنزما و ناواس در حال ریکاوری از مصدومیت های طولانی مدت خود هستند و مودریچ به علت مصدومیت غایب است. در چنین شرایطی کاسیا، واران و موراتا در ترکیب اصلی قرار می گیرند. از میان ایسکو، خامس و کواچیچ یکی در خط هافبک قرار می گیرد که شانس بازیکن مالاگایی بیشتر است و از بین لوکاس یا آسنسیو یکی در خط حمله قرار خواهد گرفت.

زیدان در این بازی از بیل به عنوان بازیکن محوری استفاده خواهد کرد. گرت پس از عملکرد خوبش در یورو آماده شروع فصلی رویایی در رئال مادرید است. رئال مادرید در هشت سال اخیر فقط یک بار قهرمان لالیگا شده و زیدان می خواهد با طلسم شکنی به سمت سی و سومین قهرمانی در لالیگا حرکت کند.

ترکیب و سیستم احتمالی رئال مادرید و رئال سوسیه داد:

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم: * رائول ناواس و کارلوس مارتینز به علت مصدومیت از لیست سوسیه داد خط خوردند و رونالدو، په په، ناواس و بنزما به علت مصدومیت های مختلف و مودریچ به علت محرومیت در این بازی حضور ندارند. * رئال مادرید هر دوازده بازی اخیرش در لالیگا را برده و از پانزده بازی اخیر مقابل سوسیه داد سیزده تا را با برد تمام کرده است.

پیش بینی نتیجه از نظر وبسایت هواسکورد: رئال مادرید 3-1 رئال سوسیه داد

1140