کومان: گرث بری یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشته‌ام

کومان: گرث بری یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشته‌ام

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی سابق ساوتهپمتون، پس از عملکرد درخشان گرث بری، از او به عنوان بهترین بازیکنی یاد کرد که در اختیار داشته است.

به گزارش وبسایت نود، این بازیکن 35 ساله که هیچ اثری از افزایش سن در وی دیده نمی‌شود، با عملکردی فوق العاده به اورتون کمک کرد تا در دیدار شنبه مقابل وست برومویچ، به پیروزی برسد تا به اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر دست یابد. این بازیکن انگلیسی با عملکرد درخشانش در خط میانی، روی هر دو گل اورتون نقش مستقیم داشت تا خوشحالی مربی هلندی را در پی داشته باشد. پاس تک ضرب زیبای او، موقعیت مناسبی در اختیار کوین میرالاس قرار داد تا این بازیکن گل پیروزی بخش اورتون را به ثمر برساند. رونالد کومان در مصاحبه با وبسایت اسکای اسپورتس اعلام کرد:

او بازیکن بسیار باهوشی است و قدرت پاسکاری فوق‌العاده ای دارد. او توانایی بالایی برای پرس کردن حریف دارد، تکل‌های او فوق العاده هستند و در کارهای هجومی عملکرد فوق العاده ای دارد، همه این توانایی‌ها با توجه به سن او من را متعجب می‌‌کند. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشته‌ام، هوش بالای او در فوتبال بسیار با ارزش است.

اورتون در دیدار هفته دوم خود با برتری 2-1 مقابل وست برومویچ موفق شد اولین برد این فصل را به دست آورد.1899