تبریک رئیس ای اف سی به داوران ایرانی

تبریک رئیس ای اف سی به داوران ایرانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  شیخ سلمان – رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام ارسالی خود به علیرضا فغانی نوشت: باعث افتخار من است که به شما بابت عملکرد فوق العاده تان در رقابتهای المپیک 2016 ریو تبریک بگویم.

وی افزود: شما به عنوان اولین داور آسیایی قضاوت کننده در مرحله نهایی رقابتهای المپیک فوتبال آقایان، برای این قاره کهن افتخارآفرینی کردید و اکنون آسیا در بخش توسعه و آموزش داورانی شایسته در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: من مطمئنم که داوران آسیایی ما در فینال رقابتهای جام جهانی نیز قضاوت خواهند کرد و این حضور ادای احترامی برای تمام داوران آسیایی بوده و سخت کوشی بیشتر در راستای ارتقای سطح استانداردهای داوری را به همراه خواهد داشت.

شیخ سلمان در پایان نامه خود به فغانی نوشت: من از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا یکبار دیگر به شما بابت پشتکارتان در بازی های المپیک و عملکرد ممتازتان تبریک می گویم و برایتان کسب موفقیت های بیشتر را آرزومندم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیگر پیام های ارسالی خود به محمدرضا منصوری و رضا سخندان نوشت: من از طرف خانواده فوتبال آسیا به شما بابت انتخابتان جهت قضاوت در مرحله نهایی رقابتهای فوتبال المپیک آقایان 2016 تبریک می گویم.

وی ادامه داد: عملکرد شما با حمایت فدراسیون فوتبال ایران در بازی فینال، نشان از دستیابی آسیا به اهداف توسعه و آموزش داورانش در سطوح بالای بین المللی است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد: من یکبار دیگر پشتکارتان در دیدارهای المپیک و عملکرد فوق العاده تان در طول این مسابقات را تبریک می گویم.

شیخ سلمان در پایان نامه نوشت: برایتان آرزوی دستیابی به موفقیت های بیشتر در طول فعالیتتان را دارم و بدون شک شما الگوی خوبی برای داوران در سطح آسیا خواهید بود.

لازم به توضیح است، پیام های تبریک ارسالی از سوی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط مهدی تاج- رئیس فدراسیون به سه داور ایرانی قضاوت کننده در فینال المپیک ریو 2016 ابلاغ شد