آیا MLS مقصد بعدی وین رونی خواهد بود؟

آیا MLS مقصد بعدی وین رونی خواهد بود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مالک باشگاه پورتلند تیمبرز اعلام کرد که در آینده ای نزدیک برای انتقال وین رونی به MLS اقدام خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، مریت پولسون مالک باشگاه پورتلند گفت که این تیم قصد دارد در آینده از وجود وین رونی در تیم خود استفاده کند. وین رونی در حال حاضر سی سال دارد و به سختی بتواند تا دو فصل دیگر جایگاه ثابت خود را در منچستر یونایتد حفظ کند، این بازیکن در دو دیدار اول فصل جدید یک گل زده و دو پاس گل داشت. در همین حال، پولسون مالک باشگاه پورتلند تیمبرز می گوید اگر خود رونی مایل به این انتقال باشد، می توان به انجام آن در آینده ای نزدیک امیدوار بود. وی در مصاحبه با Mirror اینگونه گفت.

فکر می کنم او هنوز می تواند روزهای خوب فوتبالی را پیش روی خود داشته باشد. به نظرم رونی می تواند قرارداد بسیار خوبی را در MLS داشته باشد و ما نیز بسیار علاقمند به این انتقال هستیم. به خاطر داشته باشیم که او بازیکن بسیار با استعدادی است که می تواند سال های خوبی را پیش روی خود در فوتبال داشته باشد. ما در مورد یک بازیکن 35 ساله صحبت نمی کنیم او یک بازیکن 30 ساله است. خیلی مشتاق هستم که او در این مقطع از دوران بازی خود به لیگ آمریکا بیاید تا اینکه در سن 35 یا 36 سالگی به اینجا آمده و تأثیرگذاری کمتری برای فوتبال آمریکا داشته باشد.

مالک باشگاه پورتلند در ادامه درباره سرمایه گذاری هنگفت چین در عرصه فوتبال باشگاهی گفت

بله چین یک رقیب بزرگ برای تیم های فوتبال است اما بازیکنان هم همیشه به پول فکر نمی کنند آنها باید بدانند که فوتبال خود را در چه کشوری ادامه دهند تا هم برای شهرت آنها و هم برای فوتبال حرفه ای و محل زندگی آنها مناسب باشد. فکر نمی کنم که بازیکنانی در این سطح بخواهند در چین به فوتبال خود ادامه دهند. البته منظورم این نیست که آنها کشور چین را دوست ندارند اما از نظر مسائل کیفی فوتبال، چین در سطح پائین تری نسبت به آمریکا قرار دارد.

پیش از این بازیکنان بزرگ دیگری نظیر استیون جرارد و فرانک لمپارد، کاکا، آندره پیرلو برای سال های پایانی فوتبال خود راهی لیگ MLS شدند.

2081