ستارگان ایران 1-4 ستارگان لالیگا / برتری لالیگایی ها در ورزشگاه خالی

ستارگان ایران 1-4 ستارگان لالیگا / برتری لالیگایی ها در ورزشگاه خالی

وبسایت رسمی برنامه نود تیم های ستارگان ایران و ستارگان لالیگا در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 1-4 به سود ستارگان لالیگا به پایان رسید.

ستارگان ایران:نیما نکیسا، علیرضا امامی فر، محمد نوازی، مهدی هاشمی نسب، محمد رضا مهدوی، بهروز رهبری فر، علی کریمی، کریم باقری، علیرضا نیکبخت، خداداد عزیزی، رسول خطیبیستارگان لالیگا:جین کاپدویلا، خوزه امیلیو آماویسکا، گایزکا مندیتا، پدرو کونتراس گونزالس، فرانسیسکو پاوون باراهونا، فرانسیسکو سانز، آلبرت لوکه، ماکله له، لوییز گارسیا، فرناندو مورینتس، فرانچسکو کوکو

نیمه اولدقیقه 4:اولین موقعیت جدی ایران شکل گرفت و رسول خطیبی فرصت تک به تک را از دست داد.

دقیقه 22:ضربه سر خطرناک مندیتا در دستان نکیسا قرار گرفت.

دقیقه 27:پاس در عمق مندیتا به مورینتس رسید و مورینتس با از خود گذشتگی لوییز گارسیا را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و لوییز گارسیا به سادگی دروازه را باز کرد.

دقیقه 40:روبن دلا رد با فرار از بین دو بازیکن ایران، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دومدقیقه 52: ستارگان ایران صاحب ضربه آزاد شد که ضربه حلالی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: رضا عنایتی با پاس ادموند بزیک در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه بغل پا گل اول ایران را به ثمر رساند.دقیقه 66:شوت محکم محمد پروین از پشت محوطه جریمه با اندکی اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: پاس زیبای مندیتا،  آلبرتو لوکه را صاحب توپ کرد و او هم با ضربه ای دقیق گل چهارم را وارد دروازه کرد.

دقیقه 83:مورینتس با یک حرکت انفرادی مدافعان ایران را یکی پس از دیگری جا گذاشت اما شوت او در آستانه باز شدن دروازه به مهدوی برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه 87: محمد پروین با یک پاس اشتباه یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.