پرونده انتقال باکا بسته شد؛ باکا: به حرف همسرم گوش کردم و در میلان ماندم

پرونده انتقال باکا بسته شد؛ باکا: به حرف همسرم گوش کردم و در میلان ماندم

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلوس باکا می گوید از اینکه باشگاه آث میلان دیگر قصد فروش او را ندارند، احساس فوق العاده خوبی دارد.

به گزارش وب سایت نود، در فصل نقل و انتقالات تیم آث میلان پیشنهادات مختلفی حتی با مبلغ 30 میلیون یورو برای فروش مهاجم کلمبیایی خود دریافت کردند و در ابتدا مسئولان میلان تصمیم به فروش این بازیکن را داشتند؛ اما پس از نمایش بسیار خوب باکا و هت تریک او در هفته اول رقابت های سری آ برابر تورینو، مدیران میلان در تصمیم خود تجدید نظر کردند.

وستهام انگلیس یکی از مشتریان جدی کارلوس باکا بود که به احتمال بسیار زیاد این انتقال صورت نخواهد گرفت. کارلوس باکا در مصاحبه ای با گاتزا دلو اسپورت گفت:

از نظر من وستهام یک باشگاه طراز اول است، اما پیشنهاد این تیم را رد کردم که علت اصلی آن خانواده ام بودند که باید به آنها هم فکر کنم. در مورد این پیشنهاد با آدریانو گالیانی صحبت کردم، و خیلی شفاف برای او توضیح دادم که قصد دارم همینجا بمانم. گالیانی هم در پاسخ گفت که باشگاه با ادامه حضورم در اینجا موافقت کرده است. خبر بسیار خوبی برای من بود و از اینکه متوجه شدم از نظر مسئولان باشگاه، بازیکن بسیار مهمی برای تیم هستم بسیار ذوق زده شدم و لذت بردم. پیام من هم به هواداران خوب میلان اینست که نگران نباشید، پرونده انتقال من به سایر تیمها بسته شد.

آیا تغییر عقیده مسئولان آث میلان عجیب نبود؛ اینکه گزینه اول باشگاه برای فروش باشی، تا اینکه پس از چند روز به عنوان ستاره اول تیم محسوب می شوی. باکا در این باره هم می گوید

تا اندازه ای، بله. اما در حال حاضر دیگر همه چیز تمام شد. قبلاً که به عنوان گزینه اول فروش در باشگاه بودم، به خوبی می دانستم که آث میلان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، و اینکه من هم یکی از معدود بازیکنانی بودم که باشگاه می توانست با انتقال من، به پول خوبی برسد. اگر انتقال من به تیمی دیگر صورت می گرفت، باشگاه می توانست با پول آن تا حدودی به وضعیت خود سروسامان دهد؛ خب من هم شرایط آنها را درک کرده و به خوبی می دانم که چه وضعیتی بر باشگاه حاکم بوده است.

مهاجم 29 ساله کلمبیایی در ادامه هم گفت

اما اکنون، احساس بسیار خوبی است که به عنوان یکی از مهره های بسیار مهم تیم محسوب شوی. و این یعنی اینکه باشگاه به من اعتماد دارد. من پیش از آنکه یک فوتبالیست باشم، یک انسان هستم. بنابراین اگر برای آث میلان اهمیت دارم، پس باید در این تیم بمانم. خانواده ام مرا متقاعد کردند که اینجا بمانیم. من پیشنهاداتی از دیگر تیم های ایتالیایی (ناپولی) و فرانسوی داشتم اما این پیشنهادها با شرایط من سازگار نبود.

و سئوال پایانی از کارلوس باکا اینکه بین او و همسرش چه کسی رئیس است و حرف آخر را می زند؟ و باکا هم اینگونه پاسخ داد

همسرم! اما اگر بخواهم واقعیت را بگویم 50-50 است، شاید هم 51 به 49 به نفع همسرم. پیش از آنکه تصمیم بگیرم در میلان بمانم، به حرف های همسرم گوش کردم.

2081