سرمربی ناپولی راضی از تیمش، ناراضی از داور

سرمربی ناپولی راضی از تیمش، ناراضی از داور

سرمربی تیم ناپولی از برتری بر میلان راضی است.

به گزارش کاپ، مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی ضمن ابراز رضایت از برتری 4 بر 2 تیمش مقابل میلان 9 نفره از عملکرد داور بازی انتقاد کرد.

 او گفت: «نتیجه، بازتاب اتفاقات رخ داده در بازی بود.ما در بازه‌های زمانی زیادی برتر از میلان نشان دادیم. بهترین بازیکن میلان، دروازه‌بانش نام داشت.. در مورد داوری بازی تردیدهایی وجود دارد. در صحنه گل اول میلان روی جورجینیو خطا شد.گاهی اوقات خونسردی خودمان را از دست دادیم اما خوشبختانه موفق شدیم خودمان را کنترل کنیم.»

 او درباره اخراج خودش توسط داور گفت: «اخراج کردن من آسان است. به هرحال بیرون کردن یک مربی که گرمکن پوشیده، آسان‌تر از یک مرد ژاکت و کت و شلوار پوش به نظر می‌رسد.میلیک واقعا مرا تحت‌تاثیر قرار داد. او  خیلی سریع زبان انگلیسی را آموخته و در زمین هم نشان داد چه توانایی‌هایی دارد.مقایسه کردن این جوان 22 ساله با ستاره‌ای مثل ایگواین عادلانه نیست اما مطمئن هستم میلیک اینجا به یک بازیکن بزرگ تبدیل می‌شود.مرتس در اوج آمادگی قرار دارد و ترجیح دادم در این بازی از ابتدا به او میدان بدهم. منتظریم اینسینیه هر چه زودتر بهبود یابد و در ترکیب اصلی به میدان برود. درباره جدایی گابیادینی، باید بگویم خودش تصمیم‌گیرنده نهایی است. اگر از من مشورت بخواهد، توصیه می‌کنم اینجا بماند. در غیر اینصورت، بهترین آرزوها را برای ادامه دوران حرفه‌ای او در سایر تیم‌ها را دارم.»