گواردیولا: به سانه و گوندوگان نیاز داریم/ استرلینگ بازی قبلی بهتر بود!

گواردیولا: به سانه و گوندوگان نیاز داریم/ استرلینگ بازی قبلی بهتر بود!

سرمربی منچسترسیتی از سومین پیروزی متوالی تیمش خوشحال است.

به گزارش کاپ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 3 بریک تیمش مقابل وستهام در هفته سوم لیگ برتر انگلیس  از شیوه بازی شاگردان خود تمجید کرد.

 او گفت: «همیشه سعی می‌کنم به بهترین نحو بازیکنانم را آماده کنم. استرلینگ دو گل زد و نمایش خوبی داشت اما شخصا از سبک بازی تیم در بازی قبلی بیشتر لذت بردم. استرلینگ در نیم اول گل زد، با این حال در مالکیت توپ توفیقی نداشت و برخلاف بازی هفته قبل موقعیت‌های خوبی به وجود نیاورد. البته ما به روحیه، انگیزه بالا و بازی بدون توپ او اتکا داریم. می‌خواهم به رحیم کمک کنم و بگویم که اگر در پست خودش بماند، توپ‌های بیش‌تری به دست می‌آورد. وقتی باشگاه منچسترسیتی برای یک بازیکن مبلغ سنگینی هزینه می‌کند، حتما مورد خاصی را در هدف خود دیده است و در مورد استرلینگ هم همین‌گونه بود. او ارزش سرمایه‌گذاری را داشت.»

پپ درباره شرایط بازی ادامه داد: «شک ندارم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. فقط دو ماه است که اینجا حضور دارم و در این فرصت کم، نمی‌شد بهتر از این بازی کرد! نیمه اول خوبی داشتیم و وقتی وستهام با اولین حمله خود به گل رسید، ذهنیت قوی خودمان را حفظ کردیم. به رقیب فرصت دیگری ندادیم و از طرفی خودمان موقعیت به وجود آوردیم. لایق کسب پیروزی با گل‌‎های بیش‌تر بودیم و در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. به حضور گوندوگان و سانه احتیاج داریم چون بازیکنان بازی با وستهام همیشه نمی‌توانند در ترکیب باشند. از لحظه اول شروع کار با تیم هیچ مورد منفی در مورد شاگردانم نشنیده‌ام.»