ایوانوویچ: هازارد می تواند کلید قهرمانی ما باشد

ایوانوویچ: هازارد می تواند کلید قهرمانی ما باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - برانیسلاو ایوانوویچ معتقد است که ادن هازارد می تواند مزیت اصلی و متفاوت چلسی برای فتح لیگ برتر انگلیس باشد.

به گزارش وب سایت نود، ادن هازارد پس از یک فصل کم فروغ و نمایش کمتر از حد انتظار، به نظر می رسد که در این فصل از رقابت های لیگ جزیره بار دیگر به شرایط خوب خود بازگشته و می تواند عصای دست کونته در تیم چلسی باشد. این بازیکن تا هفته سوم لیگ انگلیس، دو گل به ثمر رسانده و نقش مؤثری در پیروزی های سه گانه چلسی تا هفته سوم داشته است. برانیسلاو ایوانوویچ معتقد است که ملی پوش بلژیکی تیم چلسی فصل درخشانی را آغاز کرده و می تواند مزیت اصلی چلسی در راه کسب عنوان قهرمانی باشد.

ادن هازارد از نظر همه هواداران یکی از بهترین بازیکنان جهان است، به نظر من هم او بازیکنی است که می تواند تعیین کننده قهرمانی در لیگ برتر باشد. او در هر بازی می تواند کمک زیادی به تیم داشته باشد. همه هواداران دوست دارند که همین عملکرد را داشته و بتوانیم آن را ادامه دهیم. با این عملکرد می توانیم دستاوردهای فوق العاده ای داشته باشیم.

ادن هازارد بلژیکی در فصل 15-2014 توانست با 14 گل و 10 پاس گل نقش تعیین کننده در قهرمانی چلسی داشته باشد. اما فصل گذشته، عملکرد ضعیفی داشت و تنها با 4 گل زده و سه پاس گل فصل را پایان برد و تیم فوتبال چلسی در جایگاه دهم لیگ جزیره قرار گرفت.

2081