بهروان:نباید بگذاریم فاجعه هیسل در ایران تکرار شود

بهروان:نباید بگذاریم فاجعه هیسل در ایران تکرار شود

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:باید از فوتبال اروپا و اتفاقاتی که در ورزشگاه هیسل رخ داده است درس بگیریم.

به گزارش کاپ، غلامرضا بهروان در حاشیه کارگاه آموزشی امنیتی ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: تلاش می کنیم که از تجربیاتی که در سراسر دنیا رخ داده است استفاده کنیم. می خواهیم مدرسانی تربیت کنیم و آن ها را به شهرستان ها بفرستیم. ما امکاناتی داریم که در هیچ یک از استان ها نیست. برای مثال ما باید از فوتبال اروپا و فاجعه ای که در ورزشگاه هیسل رخ داده است درس بگیریم و نگذاریم این اتفاقات در ایران رخ دهد.

وی افزود:

بهروان درباره وضعیت بدهی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: صحبت هایی شده است تا تسویه حساب های باشگاه نفت انجام شود.بخشی از طلب هایی که بازیکنان و سایر طلبکاران از باشگاه دارند باید توسط اسپانسر پرداخت شود. فدراسیون به صورت قاطع و محکم به باشگاه نفت اولتیماتوم داده است تا تکلیف طلبکاران سریع تر روشن شود. این اولتیماتوم به صورت واضح از طرف فدراسیون به مدیران جدید داده شده و گفته شده اگر انتقال صورت گرفته پس مدیریت جدید مسئولیت صاف کردن بدهی ها را دارد. 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره فروش اینترنتی بلیت دربی گفت: تلاشمان این است که تمامی بلیت ها از طریق سامانه مربوطه فروخته شود. 

بهروان در ارتباط با شرایط فعلی کاظمی سرپرست سازمان لیگ گفت: امروز قبل از جلسه ایشان دچار تنگی نفس شد و خود ما  وی را روی صندلی نشاندیم. پس از آن به کلینیک ایفمارک بردیم و خوشبختانه شرایط آن بهتر شده است. حال وی خوشبختانه بهتر است و تحت مراقبت های پزشکی است. البته اجازه ترخیص به وی داده نشده و در بیمارستان آتیه بستری است.