ستاره قطر: می خواهیم با سه امتیاز به دوحه برگردیم

ستاره قطر: می خواهیم با سه امتیاز به دوحه برگردیم

ستاره تیم ملی فوتبال قطر گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و جلوی تماشاگرانش بازی می کند اما ما می خواهیم با سه امتیاز به دوحه برگردیم.

به گزارش کاپ، حسن الهیدوس پیش از دیدار با تیم ملی ایران درباره حساسیت این مسابقه اظهار داشت: برای صعود به جام جهانی روسیه شروع خوبی در رقابت ها داشته باشیم و باید چشمان ما باز باشد تا از هر فرصتی استفاده کنیم و رویایمان محقق شود.

وی در ادامه افزود: به خوبی می دانیم که ماموریت مان اصلا آسان نیست و با سختی فراوانی همراه است. باید با بهترین تیم ها مسابقه بدهیم اما همه چیز برای موفقیت ما فراهم شده است.

ستاره باتجربه قطری ها در ادامه خاطرنشان کرد: ما درگیر بازی با ایران هستیم و کادر فنی به همراه بازیکنان تمرکز بسیار خوبی را بر روی این بازی دارند و آماده سازی بسیار ویژه و خاصی را تدارک دیده ایم. چند بازی دوستانه انجام دادیم و یک اردو هم در زوریخ داشتیم که خیلی به ما کمک کرد و پیشرفت قابل ملاحظه ای در بازی بازیکنان دیده می شود و امیدواریم که خوش شانس باشیم و بتوانیم در اولین گام برای رسیدن به جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم و فکر می کنم که موفق باشیم.

هیدوس در پایان درباره بازی کردن با ایران در مقابل چشمان هواداران این تیم گفت: ما به دنبال این هستیم تا این فشار را از سوی تماشاگران تبدیل به یک انرژی و نیروی مضاعف کنیم تا بهترین بازی خود را مقابل تیم بسیار قدرتمند ایران انجام دهیم. آنها در زمین خودشان بازی می کنند و امید زیادی به هواداران شان دارند اما ما هم تمرکزمان برای کسب سه امتیاز است تا بتوانیم با پیروزی به دوحه برگردیم.