نگاهی به دو بازی خاص دوستانه / لوپتگی ونتورا، آنری و دیگران

نگاهی به دو بازی خاص دوستانه /  لوپتگی ونتورا، آنری و دیگران

تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا امشب برای اولین بار از مربیان جدید خود رونمایی می‌کنند.

به گزارش کاپ، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا در حالی امشب در بازی‌های دوستانه به میدان می‌روند که این باز جذابیتشان نه بازیکنان درون میدان، بلکه مردان روی نیمکت است.

ونتورا در تیم ملی ایتالیا و لوپتگی در تیم ملی اسپانیا اولین آزمون خود را درپست جدید پشت سر می‌گذارند.

اسپانیای متحول

تیم ملی اسپانیا پس از ناکامی در یورو 2016، دل‌بوسکه را از دست داد و یک جوان به نان خوان لوپتگی روی نیمکت رهبری تیم نشست. جالب اینکه او هم در اولین اقدام به دلیل آنچه «ناآمادگی» نامید، کاسیاس بزرگ را از تیم ملی خط زد تا جا برای جوانان باز شود. حالا در بازی دوستانه ساعت 23:15 در ورزشگاه «بودوئین اشتادیون»، همه انتظار دارند تیم ملی متفاوتی را از بازیکن سابق بارسلونا در جدال با بلژیک ببینند. البته رقیب هم اصلا دست و پا نیست و با وجود دوری اجباری چند مصدوم، تیم سرحالی نشان می‌دهد؛ بخصوص حالا که روبرتو مارتینس، سرمربی فصل اورتون را به عنوان سرمربی و تیری آنری افسانه‌ای را به عنوان مربی روی نیمکت دارد! به اندازه اسپانیا، دیدن مارتینس و آنری هم روی نیمکت بلژیک جذاب است. مربیان هر دو تیم به شدت عاشق جوانگرایی و حمله هستند اما درایت را هم از همین بازی نشان خواهند داد؛ با رعایت جوانب احتیاط! 

به یاد گذشته 

 در دیگر بازی‌ دوستانه مهم از ساعت 23:30 امشب، فرانسه در ورزشگاه »سن‌نیکولای» باری، میهمان ایتالیاست. ونتورا، برای اولین بار روی نیمکت لاجوردی‌ها می‌نشیند و از طرفی دشان پس از یک فینال ناموفق در یورو 2016 از هم اکنون قصد ندارد به رقبا باج بدهد. کونته در دوران مربیگری در تیم ملی ایتالیا جوانان خوبی ساخت  و حالا آن‌ها عصای دست ونتورای پیر هستند. فرانسه دشان در حال جوانی کردن هستند. پس از اینکه موسی سیسوکو برای پایان دادن به رون انتقالش از اردوی خارج شد، همه تصور کردند اوضاع آشفته می‌شود اما دشان همان‌طور که در یورو 2016 نشان داد بهترین استفاده را از جوانان کرده و می‌رود تا نایب‌قهرمانی یورو 2016 را به فتح جام‌جهانی 2018 گره بزند.