فرناندو سانتوس: جبل الطارق به هیچ وجه با سوئیس قابل مقایسه نیست

فرناندو سانتوس: جبل الطارق به هیچ وجه با سوئیس قابل مقایسه نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی پرتغال پیش از بازی برابر سوئیس در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تأکید کرد جبل الطارق به هیچ وجه با سوئیس قابل مقایسه نیست.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی پرتغال پیش از دیدار با سوئیس، در دیداری دوستانه برابر جبل الطارق به میدان رفت و توانست با 5 گل این تیم را شکست دهد. اما فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال می گوید این پیروزی نمی تواند دستاورد زیادی برای آنها داشته باشد، و بیشتر شبیه یک بازی دستگرمی و تمرینی برای قهرمان یورو 2016 به حساب می آمد. سرمربی تیم ملی پرتغال درباره وضعیت تیمش به خبرنگاران گفت

به نظرم این بازی از آن جهت اهمیت داشت که برگزاری چنین دیدارهایی مسلماً از تمرینات تیمی بهتر و مفیدتر خواهد بود. به این دلیل که بسیاری از بازیکنان تیم باید هماهنگی بیشتری با تیم داشته و با توجه به اینکه در اوایل فصل فوتبال باشگاهی هستیم، خیلی از بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارند. بازی با جبل الطارق نکات آموزنده زیادی برای ما نداشت تا بخواهیم برای بازی با سوئیس بهره بگیریم. این دو تیم کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. جبل الطارق تیمی بود که به هیچ وجه نمی توانست مانع سخت و حریفی دشوار برای ما باشد، بنابراین مقایسه این تیم با تیم ملی سوئیس امری کاملاً اشتباه است.

سانتوس در ادامه درباره وضعیت گروه و تیم های مدعی هم گفت

به خوبی از این مسئله آگاهیم که بازی با سوئیس بسیار سخت و دشوار خواهد بود زیرا در گروه ما سه تیم برای حضور در جام جهانی با یکدیگر رقابت سختی خواهند داشت. پرتغال، مجارستان و سوئیس؛ و بر حسب قرعه دو بازی ابتدایی ما با اصلی ترین حریفان مان در گروه خواهد بود. سوئیس در این بازی میزبان خواهد بود و از حمایت هوادارانش برخوردارست؛ پس انتظار یک دیدار دشوار را خواهیم داشت، اما تیم ما هم می تواند عملکرد فوق العاده خود را در مقابل حریف به نمایش بگذارد. ما با هدف همیشگی خود به مصاف سوئیس خواهیم رفت و آن هم تلاش برای کسب پیروزی است؛ و این هدفی است که همیشه برای دستیابی به آن تلاش خواهیم کرد.

تیم ملی پرتغال در اولین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، روز سه شنبه هفته جاری در شهر بازل سوئیس به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

2081