کلمن: بیل بهتر و بهتر می شود

کلمن: بیل بهتر و بهتر می شود

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، کریس کولمن باور دارد که گرت بیل  با ادامه روند خوبش در مدیریت تیم ولز می تواند این تیم را به خوبی در مسبقات انتخابی جام جهانی هدایت کند. ولز دوشنبه با مولداوی بازی می کند  و بیل مرد کلیدی این تیم می باشد . کلمن ( که سرمربیگری هال سیتی را به دلیل تیم ولز رد کرده است) در کنفرانس خبری پیش از بازی با مولداوی گفت:

بیل ستاره رئال مادرید قادر به انجام هر کاری است و هرگز از دستاوردهای او تعجب نمی کنم. اینکه گرت اولین گل خود را در ثانیه 75 در اولین بازی رئال مادرید دراین فصل به ثمر رسانده برای من تعجب آور نیست. من  فکر می کنم مادرید با بیل در آینده بسیار هیجان انگیز است.

 

او بهتر و بهتر میشود، با توانایی های باورنکردنی ای که دارد قابلیت تبدیل به یک بازیکن طراز اول را دارد. او یک مهره برنده برای رئال مادرید و ولز است و فکر می کنم او یک فصل خوب دیگری را داشته باشد.

امری هاوز و تام لاورنس در خط  حمله جانشین جاناتان ویلیامز و آرون رمزی که به دلیل مصدومیت  حضور ندارند هستند. وی در این خصوص گفت:

این دو بازیکن جوان و خوب هستند و من از آنها انتظار بالایی دارم. امری  در یورو 2016 همراه تیم ملی نبود و تام هم در رقابت با دیگر بازیکنان قرار داشت. این مشکل است که بازیکنان جوان برای تیم های خود بازی نمی کنند اما آنها می توانند بازی خوبی را برای ما انجام دهند.