یواخیم لوو: نمی‌خواهیم تجربه بازی‌های انتخابی یورو تکرار شود

یواخیم لوو: نمی‌خواهیم تجربه بازی‌های انتخابی یورو تکرار شود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی آلمان از عزم جدی برای شروعی قدرتمندانه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018صحبت کرده است.

 به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از ESPN، یواخیم لوو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر نروژ در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 حاضرشده و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

.شانس برای حضور مکس میر و یولیان برانت:

هردوی بازیکن از کیفیت لازم برای بازی در تیم برخوردارند، اما با توجه به حضورشان دربازی‌های المپیک، باید دید توانایی تحمل این فشار را دارند یا خیر. بااین‌وجود، من ترسی از حضور هریک از آن‌ها در ترکیب ندارم.

در مورد بازی با فنلاند:

شواین اشتایگر از کل دیگر بازیکنان تیم بازی‌های ملی بیشتری داشت. به همین خاطر شما به چنین بازی‌هایی نیاز دارید تا بتوانید به بازیکنان جوان خود شانسی بدهید. به همین خاطر من همیشه از داشتن چنین بازی‌هایی استقبال می‌کنم.

شروع بازی‌های مقدماتی:

به نروژ نیامده‌ایم تا از مناظر زیبای آن لذت ببریم. می‌خواهیم بازی را ببریم. دوست نداریم تجربه شروع مقدماتی یورو و نحوه صعود به آن تکرار شود؛ چراکه ما بازی اول خارج از خانه‌مان را واگذار کرده بودیم. نباید چنین تورنمنت متوسطی تکرار شود. باید با تمرکز کامل به سراغ این بازی رفته و سه امتیاز را کسب کنیم.

همچنین، تونی کروس هافبک تیم در مورد شرایط تیم گفت:

ما قطعا به جام جهانی صعود خواهیم کرد؛ من این موضوع را تضمین می‌کنم. اما نمی‌دانم چطور، چراکه بوندس لیگا تازه شروع‌شده است و خیلی از بازیکنان آماده نیستند. اما این بهانه‌ای برای ما نخواهد بود و باید پیروز شویم. 

در عین حال مربی نروژ از اینکه در چنین زمانی به مصاف آلمان برود راضی به نظر می‌رسید و گفت:

این بهترین زمان رویارویی با آلمان است؛ چراکه بوندس لیگا تازه آغازشده و اگر یک زمان خوب برای دیدار با آن‌ها وجود داشته باشد، حالا خواهد بود. آن‌ها زمان زیادی مالک توپ خواهند بود اما ما باید بتوانیم در ضد حملات به آن‌ها آسیب بزنیم.

تیم ملی آلمان در اولین دیدار از دور مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در اسلو به مصاف نروژ خواهد رفت.

1405