شوخی جالبی که رونالدینیو پیش از الکلاسیکو با اینیستا و بازیکنان بارسا انجام داد!!!

شوخی جالبی که رونالدینیو پیش از الکلاسیکو با اینیستا و بازیکنان بارسا انجام داد!!!

به گزارش ورزش 11،  آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسلونا در قسمتی از کتاب جدید خود - که امروز منتشر شد - فاش کرد که رونالدینیو، اسطوره برزیلی این باشگاه زمانی که در اوج دوران بازی خود بود، در آستانه یکی از ال‌کلاسیکوها شوخی عجیب و باورنکردنی با هم‌تیمی‌های کرده است. رونالدینیو که محبوبیتی خارق العاده در میان هواداران فوتبال و به خصوص کاتالان‌ها دارد، سال‌ها پیش و هنگامی که در اوج دوران بازیگری خود قرار داشته، طی یک حرکت رونالدینیویی، در آستانه ال‌کلاسیکوی سال 2005  با یک شوخی جالب، هم‌تیمی‌های خود را مورد امتحان قرار داده است. شرح این داستان که در کتاب اینیستا آمده بدین گونه است:

چند روز قبل از ال‌کلاسیکو، دینیو، شبانه با من تماس گرفت. تلفن را برداشتم و او به من گفت، آندرس، میدانم ساعت 3 صبح است اما میخواهم به یک چیز اعتراف کنم. ماه ژوئن بارسا را ترک خواهم کرد. برادرم با رئال مادرید توافق کرده و رقم پیشنهادی آن‌ها به حدی زیاد بود که من نمی‌توانستم آن را رد کنم. تو جوانی. قطعا تصمیم من را درک می‌کنی. اما خواهش می‌کنم به بازیکنان یا اعضای باشگاه چیزی در این باره نگو. به من خیانت نکن. من بیش از هر کسی به تو اعتماد دارم. شب بخیر آندرس.

او به من فرصت حرف زدن نداد و فورا تماس را قطع کرد. روز بعد در کمپ تمرینی،جوی سنگین حکم‌فرما بود. سکوت مطلق تمام زمین تمرین را فرا گرفته بود. وقتی دینیو آمد، همه جور دیگری با او احوال‌پرسی می‌کردند. مثل همیشه نبود. 

 

روز بازی با رئال که رسید - 19 نوامبر 2005 - پیش از بازی و در رختکن رونالدینیو رو به ما کرد و گفت:

بچه‌ها، امروز بازی بسیار مهمی داریم. آن‌ها قوی هستند اما طی روزهای اخیر فهمیدم که ما مانند یک خانواده هستیم. من شبانه به تک تک شما زنگ زدم و گفتم در ماه ژوئن بارسا را ترک می کنم.با این حال،  هیچ‌کدام از شما حرفی نزدید. اینجا بود که فهمیدم ما حاضریم در درون خود رنج بکشیم اما به یکدیگر خیانت نکنیم. من سال‌ها در بارسا خواهم بود... حالا بیایید برویم به بازیکنان رئال مادرید درس فوتبال بدهیم.

رونالدینیو در آن بازی چنان خوش درخشید که حتی هواداران متعصب رئال نیز در سانتیاگو برنابئو ایستاده او را تشویق کردند.