لوکاکو: حضور در یوونتوس را رد کردم تا در اورتون بمانم

لوکاکو: حضور در یوونتوس را رد کردم تا در اورتون بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم بلژیکی اورتون گفت با وجود تمایل باشگاه یوونتوس برای پیوستن به این تیم، به هیچ وجه فکر جدایی از اورتون را نداشته است.

به گزارش وب سایت نود، روملو لوکاکو مهاجم تیم اورتون مدعی شد برای ماندن در اورتون، حتی پیشنهاد یوونتوس را هم رد کرده است.

به گفته رسانه های انگلیسی، روملو لوکاکو مهاجم 23 ساله تیم ملی بلژیک از تیم های یوونتوس و چلسی پیشنهاد داشته است. وی در 130 بازی برای این تیم حضور داشته و 61 گل هم برای اورتون به ثمر رسانده است. لوکاکو در این تصمیمش برای ماندن در اورتون به Het Nieuwsblad می گوید:

اینکه نمی توانم در رقابت های اروپایی حضور داشته باشم اندکی سخت و آزار دهنده است؛ اما اعتقاد دارم در طول یک فصل هر اتفاقی ممکن است برای شما رخ دهد. اما این شانس را داشتم که به یوونتوس بروم. اما به این دلیل در اورتون ماندم که رفتن به ایتالیا برای من خیلی زود بود.

لوکاکو در مورد مربی جدید اورتون هم گفت:

ما در این فصل مربی جدیدی داریم و فکر می کنم بتوانیم با حضور رونالد کومان پیشرفت های زیادی داشته باشیم. فکر می کنم این آخرین مرحله از کار من در این تیم باشد. می دانستم که چند باشگاه تمایل به خرید من را دارند. و البته مشخص بود که اورتون هم به من اجازه جدایی نخواهد داد که همین اتفاق رخ داد. خیلی مهم بود که بتوانم آرامش خود را حفظ کنم و همین کار را کردم. با خودم عهد کردم که بیشترین تلاشم را انجام دهم و هیچ کس نمی داند که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

اما در حالی که هنوز سه سال از قرارداد فعلی لوکاکو باقی مانده، گفته می شود که اورتون قصد دارد پیشنهاد جدیدی را به این بازیکن ارائه دهد. لوکاکو در مورد تمدید قرارداد با اورتون هم می گوید:

در این مورد با مدیر برنامه هایم صحبت خواهم کرد و در نهایت با مشورت یکدیگر بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. برای من پول همه چیز نیست؛ هدفم کسب موفقیت و عناوین مختلف است. اما اگر به وضعیتی برسم که قصد جدایی داشته و باشگاه با این تصمیم من مخالف باشد، هرگز تمرینات را از دست نخواهم داد و اعتبار خودم را خدشه دار نمی کنم. تمام سعی من اینست که آرامش خود را حفظ کرده و رفتار محترمانه ای با باشگاهم داشته باشم. و مطمئن هستم که آنها هم رفتار خوبی با من خواهند داشت و سرانجام همکاری ما با یکدیگر به خوبی و خوشی خواهد بود.

2081