پیش بازی ونزوئلا-آرژانتین؛ آزمون دشوار آلبی سلسته بدون مسی

پیش بازی ونزوئلا-آرژانتین؛ آزمون دشوار آلبی سلسته بدون مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی با برگزاری چند بازی پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم ملی آرژانتین صدرنشین کنونی این منطقه به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، جدال تیم های ملی فوتبال ونزوئلا و آرژانتین یک دیدار بین صدر و ته جدول منطقه آمریکای لاتین است. آرژانتین با 14 امتیاز صدرنشین بوده ولی ونزوئلا از 7 بازی فقط یک امتیاز گرفته و در قعر جدول جا خوش کرده است. سرخیو رومرو دروازه بان تیم ملی آرژانتین اعتقاد دارد که بازی در ورزشگاه متروپولیتانو شهر مریدا مقابل ونزوئلا میزبان یک مسابقه بسیار دشوار خواهد بود زیرا از زمان حضور رافائل دودامل سرمربی جدید روی نیمکت این تیم، نتایج متفاوتی برای آنها رقم خورده است. آرژانتین در بازی قبل که در شهر مندوزا مقابل اروگوئه برگزار کرد با نتیجه 1-0 و تک گل لیونل مسی پیروز شد تا به صدر جدول برود هرچند که 5 تیم دیگر در فاصله 2 امتیازی آرژانتین قرار گرفته اند. ونزوئلا نیز در روز درخشان حامس رودریگز با نتیجه 2-0 به کلمبیا باخت.

البته آرژانتین برای مصاف با ونزوئلا به یک بدشانسی بزرگ برخورد کرده و آن هم خبر مصدومیت لیونل مسی و بازگشت وی به بارسلونا برای درمان است. همچنین پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس نیز این بازی را به علت محرومیت از دست داد. احتمال می رود که لوکاس پراتو، اریک لاملا و لوکاس آلاریو مهاجم ریورپلاته در ترکیب اصلی آلبی سلسته به میدان بروند. ونزوئلا نیز به علت محرومیت ویلکر انخل و رالف فلشر احتمالاً با مشکلات عدیده ای در خط دفاعی رو به رو خواهد شد. هر دو بازیکن در بازی قبلی کارت قرمز گرفتند. شاید تنها نقطه امید ونزوئلا به سالامون روندون در خط حمله دوخته شده باشد.

 این اولین بازی خارج از خانه آرژانتین پس از جدایی تاتا مارتینو و جانشینی وی با ادگاردو بائوزا است. به نظر می رسد که ونزوئلا حریف چندان آزار دهنده ای برای آلبی سلسته نباشد زیرا آنها تاکنون به جام جهانی صعود نکرده اند و در حال حاضر نیز، عملاً با یک امتیاز از شانس بالایی برخوردار نیستند. در تاریخ رویارویی های این دو تیم، فقط یک برد نصیب ونزوئلا شده و آرژانتین 21 بار تیم پیروز میدان بوده است. آخرین تقابل آنها به کوپا آمریکا 2016 باز می گردد که با برد 4-1 آرژانتین به پایان رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

ونزوئلا: هرناندز، ویزکاروندو، روسالس، ویانووا، گارسیا، رینکون، فیگوئرا، آنور، پنیاراندا، روندون، مارتینز

آرژانتین: رومرو، فونس موری، زابالتا، اوتامندی، امره ماس، ماسکرانو، بیلیا، دی ماریا، پراتو، لاملا، آلاریو

گفتنی است مسابقه ونزوئلا و آرژانتین ساعت 3.30 بامداد روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار خواهد شد.

4464