پیش بازی برزیل-کلمبیا؛ سه امتیاز حیاتی برای قناری کوچک

پیش بازی برزیل-کلمبیا؛ سه امتیاز حیاتی برای قناری کوچک

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال کسب یک پیروزی دیگر در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 است. شاگردهای تیته بامداد چهارشنبه به مصاف کلمبیا در مانائوس می روند.

به گزارش وبسایت نود، تیته سرمربی سابق کورینتیانس که جانشین دونگا روی نیمکت تیم ملی برزیل شده است، به دنبال کسب اولین برد خانگی به همراه برزیل خواهد بود. یاران تیته توانسته بودند در بازی قبل با نتیجه جالب 3-0 در زمین اکوادور پیروز شوند. گابریل ژسوس در اولین بازی ملی توانست یک ضربه پنالتی بگیرد و 2 گل برای سلسائو بزند.  فوتبال برزیل تابستان پر فراز و نشیبی را سپری کرد وقتی که وداعی زودهنگامی با کوپا آمریکا 2016 داشت ولی پس از چند هفته به مدال طلای المپیک دست یافت.

انتظار می رود که سانتیاگو آریاس مدافع تیم ملی کلمبیا، شبی دشوار را در آمازونیا آرنا سپری کند. مردان خوزه پکرمن در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با برزیل، دو پله بالاتر از رقیب همیشگی خود در جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای لاتین حضور دارند. کلمبیا در بازی قبلی با نتیجه 2-0 مقابل ونزوئلا به برتری دست یافته بود.

کسب 3 امتیاز خانگی برای برزیل به معنای صعود این تیم به جمع 4 تیم بالای جدول و رقابتی بسیار جدی تر با تیم های ملی اروگوئه و پاراگوئه خواهد بود. کلمبیا در هر 3 بازی اخیر خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی به پیروزی دست یافته است. برزیل و کلمبیا پس از آن بازی مشهور که در جام جهانی 2014 در مقابل یکدیگر برگزار کردند، یک بار به صورت دوستانه و یک بار نیز در مسابقات کوپا امریکا 2015 با یکدیگر رو به رو شدند که این بار با جنجال های نیمار و محرومیت وی به پایان رسید. جالب این که برزیلی ها در مسابقات المپیک نیز به مصاف کلمبیا رفتند.

ترکیب احتمالی دو تیم

برزیل: آلیسون، آلوس، مارکینیوش، میراندا، مارسلو، کاسمیرو، ویلیان، آگوستو، پائولینیو، نیمار، ژسوس

کلمبیا: اوسپینا، مدینا، جیسون موریو، دیاز، تورس، سانچز، رودریگز،تورس، موریل، باکا

4464