پیروزی اروگوئه با گلزنی کاوانی و سوارز

پیروزی اروگوئه با گلزنی کاوانی و سوارز

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن با دو گلی که در بازی سه شنبه شب به ثمر رساند، نقش مهمی در پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایفاء کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی اروگوئه در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید که گل های این بازی را ادینسون کاوانی در دقایق 18 و 54، رودریگوئز 42 و لوئیس سوارز در دقیقه 45 به ثمر رساندند. ادینسون کاوانی در این بازی بسیار درخشان ظاهر شد؛ مهاجم تیم پاری سن ژرمن در پایان بازی گفت:

این پیروزی برای ما حیاتی بود و از کسب این نتیجه بسیار خوشحالیم. گاهی اوقات بدون آنکه بازی خوبی انجام دهید، پیروز می شوید؛ اما امروز پس از یک بازی بسیار دشوار و شکست برابر آرژانتین توانستیم به یک پیروزی خوب دست یابیم. در بازی های قبلی هم گفته ام که همه اعضای تیم با هم دوست و مثل یک خانواده هستند؛ همه با هم اتحاد دارند.

کاوانی که در این بازی گل های اول و چهارم اروگوئه را به ثمر رساند، در ادامه گفت:

وقتی بازی شروع شد متوجه شدیم که بازی آسانی را در پیش نخواهیم داشت. اما به خوبی بر بازی مسلط شدیم و همین وضعیت را تا پایان بازی حفظ کردیم. با این نتیجه توانستیم به صدر جدول برسیم که این بهترین پاداش برای ما بود. بدون شک صدرنشینی پاداش همان عشق و تعهدی زیادی است که نسبت به پیراهن تیم ملی اروگوئه داریم.

تیم ملی اروگوئه هم اکنون با 16 امتیاز از 8 بازی صدرنشین رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی است، و تیم های برزیل و آرژانتین با 15 امتیاز از 8 بازی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

2081