ماروتا: انتقال ویتسل به یوونتوس صرفا به تعویق افتاده است

ماروتا: انتقال ویتسل به یوونتوس صرفا به تعویق افتاده است

وبسایت رسمی برنامه نود - جوزپه ماروتا تایید کرده است که انتقال ویتسل به یوونتوس صرفا به تاخیر افتاده است و درعین حال از تمایل ماتوئیدی برای پیوستن به این تیم خبر داد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، مدیر ورزشی یوونتوس در مورد فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاهش و همینطور فرآیند خرید اکسل ویتسل، ملی پوش بلژیکی باشگاه زنیت روسیه توضیحاتی ارائه کرده است. وی در این باره گفت:

لیست بازیکنان ما کاملا رقابتی است و قطعا از تیم فصل گذشته قدرتمند تر است. طبیعتا تیم کاملی  نداریم و نقاط ضعفی وجود دارد، اما  میتوانیم روی بازیکنانی چون آساموا حساب باز کنیم که فصل گذشته معمولا مصدوم بوده است و درعین حال  ماریو لمینا را داریم که مانند یک قهرمان کوچک برای ما ظاهر می شود. ، فرصتی برای به خدمت گرفتن ویتسل فراهم  بود و با  هماهنگی زنیت او را به تست پزشکی فرستادیم، اما زنیت نتوانست جانشینی برای او پیدا کند و به همین خاطر، این انتقال صورت نگرفت.  به همین خاطر ما معتقدیم این انتقال صرفا به تعویق افتاده و به زودی انجام خواهد شد.در چند هفته گذشته، ویتسل بارها عنوان کرده که می خواهد برای یوونتوس بازی کند. 

ماروتا همچنین درباره ماتوئیدی ادامه داد:

ما با پاریسن ژرمن مذاکراتی داشتیم، ولی  نتوانستیم به نتیجه برسیم چرا که شرایط خاصی میان این بازیکن و باشگاهش وجود داشت. ماتیودی علاقه اش برای بازی در یوونتوس را عنوان کرده بود ، ولی او بازیکن ما نبود و پاریسن ژرمن حق داشت که بر موضع خود پافشاری کند.

گفتنی است یوونتوسی ها در فصل جاری، علیرغم از دست دادن ستاره هایی چون پوگبا و موراتا، بازیکنان بزرگی چون هیگواین، پیانیچ و دنی آلوز را به خدمت گرفته اند.

1405