داوید لوئیز: امسال دیگر نوبت قهرمانی در لیگ برتر است

داوید لوئیز: امسال دیگر نوبت قهرمانی در لیگ برتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع برزیلی چلسی بسیار امیدوار است در بازگشت دوباره به فوتبال انگلیس، قهرمانی لیگ برتر را همراه با این تیم لندنی تجربه کند.

به گزارش وب سایت نود، داوید لوئیز در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی و در میان تعجب اهالی فوتبال از پاری سن ژرمن جدا شد و به چلسی پیوست تا دومین حضورش در این تیم را تجربه کند.

لوئیز نخستین بار در سال 2011 از بنفیکا به چلسی پیوست و امسال هم از تیم قهرمان لوشامپیونه یعنی پاری سن ژرمن راهی تیم آبی پوش لندن شد. داوید لوئیز 29 ساله در دوره اول حضورش در چلسی توانست قهرمانی لیگ اروپا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی جام حذفی انگلیس را به دست آورد و تنها دستش از جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس کوتاه ماند. این مدافع ملی پوش برزیلی در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه چلسی هدف اصلی خود را کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره در رقابت های این فصل عنوان کرد، و گفت:

این بار نوبت قهرمانی در لیگ برتر است که امیدوارم امسال به آن دست پیدا کنیم. برای رسیدن به افتخار سخت تلاش می کنم و این اتفاق مهم ترین هدف تیم ماست. با توجه به اینکه در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهیم داشت، بنابراین تمام توان و تمرکز خود را روی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس معطوف خواهیم کرد.

آنتونیو کونته سرمربی این فصل چلسی که پیشتر در تیم های یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با سیستم سه دفاع بازی می کرد، اظهار داشته که قصد دارد از داوید لوئیز به عنوان مدافع میانی در ترکیب چلسی استفاده کند. داوید لوئیز هم نظر خود را درباره سیستم مورد نظر کونته اینگونه بیان می کند:

در ویتوریا برزیل که فوتبالم را از آنجا شروع کردم، با سه مدافع بازی می کردیم؛ اما مهم نیست که در چه پستی بازی کنم، مهم اینست که به تیم کمک کنم و هدفم از انتخاب چلسی هم این بود که بتوانم بازی های مؤثری برای این تیم انجام دهم.

داوید لوئیز در پایان در مورد آنتونیو کونته اینگونه نظرش را بیان کرد:

او یک مربی فوق العاده است، و درک تاکتیکی بسیار بالایی دارد. همه می دانند که او برای هر بازی بهترین ترکیب را روانه میدان می کند؛ اگر لازم باشد با سه و در صورت نیاز با چهار مدافع تیم را ارنج خواهد کرد. در هر پستی که مربی از من بخواهد بازی خواهم کرد.

تیم فوتبال چلسی از سه دیدار ابتدایی این فصل به سه پیروزی دست یافته و در هفته چهارم هم باید روز یکشنبه میهمان سوانسی خواهد بود.

2081