مورینیو: داربی، یک بازی معمولی است!

مورینیو: داربی، یک بازی معمولی است!

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو در مورد دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد روز جمعه در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار حساس مقابل منچسترسیتی در داربی شهر منچستر، اعلام کرد که تمام بازیکنان تیمش آماده این دیدار هستند و شیاطین سرخ مشکل مصدومیت برای این مسابقه ندارند. او در ادامه کنفرانس خبری خود گفت:

این یک بازی همچون مسابقات دیگر است، هم برای من و هم برای تیم. ما بازی می کنیم که پیروز شویم و به قهرمانی برسیم، این هدف نهایی ما است. میدانم که داربی برای مردم و هواداران چقدر اهمیت دارد. من داربی های زیادی را تجربه کرده ام، در کشورهای مختلف و شهرهای متفاوت. این بار مقابل یک رقیب خیلی خوب قرار می گیریم و برای پیروزی در این مسابقه باید کیفیت بالایی را از خودمان نشان دهیم.

از زمان حضور مالکین جدید در منچسترسیتی، آنها به یک تیم خوب بدل شده اند که بازیکنان و مربیان خوبی را به خود دیده اند و اکنون نیز مربی و بازیکنان خوبی را در تیم خود دارند. آنها مدعی عنوان قهرمانی هستند و باید به سیتی احترام گذاشت.

زلاتان یک بازیکن فوق العاده است. او کسی نبود که به پول های چینی ها یا دلارهای آمریکایی پاسخ مثبت دهد، زلاتان به دنبال حضور در سخت ترین مکان و چالشی دشوار بود، او می خواهد پیروز شود و نیازی به انگیزش از سوی ما ندارد. انگیزه در روح او وجود دارد.

در غیبت آگوئرو، پپ می تواند با استرلینگ یا ایهیناچو در خط حمله بازی کند، شاید هم تصمیم بگیرد که سیلوا نقش شماره نه کاذب را بازی کند. مشخص است که گزینه های زیادی پیش روی سیتی وجود دارد، آنها ترکیب خوبی در اختیار دارند و می توانند تصمیم لازم را بگیرند.

2021