پریشیچ: شروع ضعیف اینتر به دلیل تغییر دیرهنگام کادر فنی است

پریشیچ: شروع ضعیف اینتر به دلیل تغییر دیرهنگام کادر فنی است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک اینتر می گوید شروع ناامید کننده نراتزوری در سری آ به دلیل ایجاد تغییرات دیرهنگام در کادر فنی تیم می باشد.

به گزارش وب سایت نود، ایوان پریشیچ ضمن تأیید نتایج ضعیف و دور از انتظار اینتر در هفته های آغازین این فصل، تأکید کرد که تغییر سرمربی تیم در روزهای نزدیک به شروع فصل عامل بسیار مهم و تأثیرگذاری در کسب این نتایج است.

در فاصله دو هفته به آغاز رقابت های فصل جدید سری آ ایتالیا، روبرتو مانچینی از اینتر جدا و فرانک دی بوئر هلندی به عنوان مربی جدید جایگزین وی شد. با این شرایط اینتر نتوانسته در دو هفته ابتدایی این فصل نتایج مطلوبی کسب کند. اینتر با شکست برابر کیه وو و تساوی با پالرمو تنها به یک امتیاز دست یافته. ایوان پریشیچ در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا ابراز امیدواری کرد اینتر در بازی روز یکشنبه برابر تیم تازه صعود کرده پسکارا نتیجه خوبی کسب کند. وی درباره شرایط این روزهای اینتر گفت:

شروع بسیار ناامید کننده و دور از انتظاری داشتیم. در این فصل چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته ایم، به نظرم اوضاع تیم بهتر خواهد شد. فرانک دی بوئر نمی تواند فقط در دو هفته تیم را برای یک فصل آماده کند. باید عملکرد بهتری از خود نشان داده و در بازی های آینده به پیروزی برسیم. در بازی با کیه وو اصلاً خوب نبودیم؛ در بازی دوم هم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که فقط یک گل به ثمر رساندیم.

ایوان پریشیچ در پایان گفت:

این هفته باید به مصاف تیمی برویم که امسال به سری آ صعود کرده؛ باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

 2081

"Now we've got to win against Pescara, that is the only thing that counts. We have to do everything to bring the three points home to Milan."

2SHARES

Read more at http://www.fourfourtwo.com/news/perisic-late-coaching-change-explains-inters-poor-start#RSEDzzoDVEJT0XpG.99